بازگشت ورزشگاه قدیمی تهران به چرخه مسابقات

بازگشت ورزشگاه قدیمی تهران به چرخه مسابقات

پایگاه خبری فوتبالی- ورزشگاه قدیمی تهران، بعد از سالها دوباره وارد چرخه مسابقات خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه سابق) در سال 1317 ساخته و اولین بازی در شهریور ماه 1318 در این ورزشگاه انجام شد. ورزشگاهی که بازیهای مختلفی در دهه‌های گذشته در آن انجام شده که شاید مهمترین آن، بازیهای جام ملتهای آسیا در سال 1968 و دیدار استقلال و نماینده رژیم صهیونیستی در فینال مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا در سال 1970 باشد.

آخرین باری که ورزشگاه قدیمی پایتخت میزبان مسابقات بزرگ بود، به مسابقه استقلال و فجرسپاسی شیراز در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در تاریخ 5 تیر سال 80 برمی‌گردد شد که فجرسپاسی، میزبانش را شکست داد و فینالیست شد.

حالا بعد از سالها قرار است دوباره این ورزشگاه، میزبان مسابقات بزرگ باشد چرا که تیم نیروی زمینی به عنوان یکی از تیمهای حاضر در لیگ یک، ورزشگاه شیرودی را بعد از ورزشگاه پاس (دستگردی) به عنوان زمین شماره دومش برای بازیهای خانگی به سازمان لیگ معرفی کرده است.

امروز هم اعلام شد که سازمان لیگ مشکلی با برگزاری مسابقات نیروی زمینی در این ورزشگاه – که در مرکز شهر قرار دارد – ندارد منتها ورزشگاه شیرودی باید استانداردهای مورد نظر سازمان لیگ را کسب کند و باید دید چه زمانی دوباره این ورزشگاه، میزبان بازیهای نیروی زمینی خواهد شد.

1229