تاپ سکرت؛ سرمربی دستیارش را قربانی کرد تا خودش در پست سرمربیگری بماند!

تاپ سکرت؛ سرمربی دستیارش را قربانی کرد تا خودش در پست سرمربیگری بماند!

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه با چراغ سبز سرمربی، دستیار او را از تیم کنار گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، در فوتبال ایران خیلی از مربیان اعتقاد دارند که باید یک نیمکت ناآرام و پرسروصدا داشته باشی تا بتوانی بازی را به سود خودت مدیریت کنی. برای همین هم یا خودشان کنار زمین شلوغ‌بازی به راه می‌اندازند یا این که این کار را به دستیاران‌‌شان واگذار می‌کنند.

واقعیت این است که در خیلی از مسابقات فوتبال ایران این کارها جواب می‌دهد و دستکم باعث می‌‌شود داوران ناخواسته و برای خواباندن سر و صدای نیمکت تیم معترض، به ضرر آنها سوت نزنند. اما ایراد کار این است چنین روش‌‌هایی شاید در مسابقات داخلی جواب بدهد اما در مسابقات بین المللی اصلا به کار نمی‌آید.

نکته دیگری هم که وجود دارد این است که این رفتارها به هر حال اخلاقی نیست و بخش زیادی از جامعه حتی اگر این کارها به نفع تیم‌شان باشد هم منتقد چنین رفتارهایی خواهد بود و حتی امکان دارد برخی مدیران همان تیم این اتفاقات را در تیم‌شان برنتابند و خواستار پایان چنین رویه‌ای باشند.

این اتفاق برای یکی از مربیان فوتبال ایران افتاده است. ظاهرا مالک یکی از باشگاه‌ها به سرمربی تیمش گلایه کرده است که فصل گذشته نیمکت تیم به طور کامل درگیر حاشیه بود و این برای تیم حسابی دردسر درست کرد. مالک به سرمربی گفته است که امسال دیگر تحمل این حاشیه‌ها و شلوغ‌بازی نیمکت را ندارد.

اما سرمربی پاسخ داده است: «کدام حاشیه؟ از کدام داستان حرف می‌زنید؟ من که فقط سرگرم کارهای فنی بودم. اما دستیار مرا همه می‌شناسند. همه حاشیه‌ها زیر سر او بوده است.» مالک هم با توضیحاتی که سرمربی داد قرارداد این دستیار را تمدید نکرد و این مساله تا امروز به همین شکل باقی مانده است.

حالا این مساله تبدیل به یکی از عجیب‌ترین و پرحاشیه‌ترین سوژه‌های فوتبال ایران شده است. آقای دستیار به خاطر شایعاتی که درباره خواسته مالی نامعقولش مطرح شده به شدت تحت فشار است و هر لحظه امکان دارد از کوره در برود و دست به افشاگری‌های جدیدی بزند.

1359