پیام ستاره ناتینگام فارست پس از مصدومیت وحشتناکش

پیام ستاره ناتینگام فارست پس از مصدومیت وحشتناکش

پایگاه خبری فوتبالی - دنیلو ستاره ناتینگام فارست در اولین بازی تیمش در لیگ انگلیس مقابل بورنموث در روز شنبه دچار مصدومیتی وحشتناک شد.

به گزارش فوتبالی، در بازی لیگ انگلیس میان ناتینگام فارست و بورنموث، دنیلو تنها هشت دقیقه بعد از شروع بازی دچار مصدومیتی وحشتناک شد. این هافبک برزیلی در یک دوئل هوایی با آنتوان سمنیو شرکت کرد و بعد از آن سقوط وحشتناکی روی زمین شد که باعث شکستگی پایش شد. داور بلافاصله بازی را متوقف کرد و کادر پزشکی با سرعت وارد زمین شدند. 

در ابتدا به نظر می رسید که این بازیکن 23 ساله دچار منصدومیت شدیدی شده و مدت زیادی از میادین دور خواهد بود اما دنیلو روز یکشنبه در صفحه خود در اینستاگرام اعلام کرد که از بیمارستان به خانه برگشته است و امیدوار است که به زودی به میادین برگردد. وی تصویری از خودش در بخش استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:" سلام بچه ها، فقط به این جا آمدم تا به شما بگویم که خدا را شکر، حالم خوب است و در حال حاضر به خانه منتقل شده ام. به زودی خواهیم برگشت. ممنون از همه پیام ها و حمایت های شما." 

ناتینگام پس از تساوی یک بر یک مقابل بورنموث در شروع لیگ انگلیس، باید در بازی بعدی خود به مصاف ساوتهمپتون برود که از تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر انگلیس است. 

4125