حسرت بزرگ پرسپولیسی‌ها؛ مهدی ترابی بهترین بازیکن هفته اول!

حسرت بزرگ پرسپولیسی‌ها؛ مهدی ترابی بهترین بازیکن هفته اول!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر در حالی با آلومینیوم به تساوی رسید که در رفسنجان، تراکتور با درخشش مهدی ترابی توانست از سد مس بگذرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی پس از پایان لیگ بیست‌وسوم تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود و به تراکتور بپیوندد؛ انتقالی که حواشی زیادی داشت و درنهایت مشخص شد قرمزهای تهران توان پرداخت مبلغی بیش از 20 میلیارد تومان را به مهدی ترابی نداشتند و پرشورها با پیشنهادی بیشتر توانستند ستاره پرسپولیس را جذب کنند.

در نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم و پس از پیوستن اوستون اورونوف به جمع شاگردان اوسمار ویرا، مهدی ترابی به سمت راست زمین منتقل شد. رضا درویش پس از جدایی ترابی، برای تقویت سمت چپ پرسپولیس روی فرشاد احمدزاده دست گذاشت اما واضح است فرشاد کیفیت فنی مهدی ترابی را ندارد. پرسپولیس برای تقویت خود در پست وینگر حالا برای بار دوم با علی قلی‌زاده وارد مذاکره شده است و مشخص نیست آیا این بازیکن می‌تواند رضایت خود از لخ پوزنان را بگیرد و به ایران برگردد یا نه.

درحالی که پرسپولیس هنوز به‌دنبال جانشین ترابی است، مهدی در تراکتور می‌درخشد. مهدی ترابی در هفته اول لیگ بیست‌وچهارم و در دیدار با مس رفسنجان عملکرد بسیار خوبی داشت و یک پاس گل هم ثبت کرد. طبق سایت متریکا، مهدی ترابی با نمره 7.7 بهترین بازیکن هفته اول لیگ برتر شد تا بار دیگر کیفیت فنی خود را ثابت کند. ترابی امید دارد در هفته دوم و مصاف با تیم سابق خود یعنی پرسپولیس باز هم عملکرد خوبی داشته باشد و بدرخشد.

5793