جنجال جدید خداداد؛ جادوگر قهرمان! (ویدیو)

جنجال جدید خداداد؛ جادوگر قهرمان! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- هر وقت صحبت از خداداد عزیزی به میان می‌آید حتما باید منتظر یک حاشیه یا جنجال بود و آخرین برنامه او هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

به گزارش فوتبالی، خرافات و فوتبال دو عنصر جداناپذیر هستند. هر چقدر هم که مخالفان این مساله بخواهند فوتبال را از این مسائل مبرا کنند این اتفاق، نشدنی است. 

جادوگری و خرافات مساله‌ای است که بارها و بارها بازیکنان و مربیان و اطرافیان فوتبال خاطرات و فکت‌های زیادی از وجود آن در فوتبال ایران نقل کرده‌اند و این اتفاق آنقدر تکرار شده است و آنقدر داستان‌های عجیب و غریبی از آن گفته شده که دیگر باید آن را باور کرد.

خداداد عزیزی هم یکی از افرادی است که با زبان رک و صریح خود بارها اشاراتی به این قضیه داشته و در تیم‌هایی که بازی کرده به صورت مستقیم با آن برخورد کرده است. 

این مساله این بار هم سوژه یک سوال از خداداد عزیزی شده تا او باز هم با جواب خود شوک بزرگی به دوستداران فوتبال وارد کند. 

داستان از این قرار است که در یک برنامه اینترنتی، هاشم بیک‌زاده از خدادا پرسید که خرافاتی‌ترین فردی که در فوتبال با آن کار کرده چه کسی بوده که خداداد جوابی جنجالی داده و او از مربی یک تیم قهرمان نام برده است. 

صحبتهای جنجالی خداداد در یک برنامه اینترنتی

او البته از نام بردن خودداری کرد اما با نشانه‌هایی که داد کمتر کسی است که نداند منظورش چه کسی است. این چندمین بار است که خاطراتی از رابطه این مربی با جادوگر مطرح می‌شود و شاید یکی از دلایل دوری فعلی او از فوتبال به عنوان مربی هم همین مساله باشد. 

خداداد عزیزی در توضیحاتش در این مورد گفت:" یک مربی داشتیم که با جادوگر کار می‌کرد. ما سال حضور این سرمربی قهرمان شدیم و ایشان اعتقاد داشت که این قهرمانی حاصل کار جادوگر بوده این در حالی است که ما نابود( البته خداداد از واژه دیگری استفاده کرده بود!) شدیم. با این حال این مربی که به خرافات اعتقاد داشت قهرمانی را حاصل کار جادوگر می‌دانست."

4326