بارسلونا به دنبال تقویت دو پست تا پایان نقل و انتقالات

بارسلونا به دنبال تقویت دو پست تا پایان نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی- اهداف اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال، خرید یک هافبک دفاعی باکیفیت و کلاس جهانی و جذب یک وینگر تکنیکی بود و مدیران این باشگاه همچنان تلاش می‌کنند تا در این دو پست بازیکن بخرند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شب گذشته موفق شد در دیداری حساس با نتیجه دو بر یک از سد والنسیا عبور کند. شاگردان فلیک با یک نمایش در خور تحسین، توانستند در یکی از ورزشگاه‌های ترسناک اسپانیا، یعنی مستایا به یک پیروزی مهم دست پیدا کنند. رابرت لواندوفسکی در این مسابقه دو گل زد و هواداران بارسا از اولین بازی رسمی فلیک راضی بودند.

دو هافبک جوان بارسلونا، یعنی مارک برنال و مارک کاسادو در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. برنال در کنترل بازی موفق عمل کرد و کاسادو هم دوندگی و حمل توپ خوبی در این مسابقه داشت. شاید تنها مسئله بارسا در این مسابقه پست وینگر چپ بود، جایی که فران تورس نتوانست انتظارات را برآورده کند. او در جریان مسابقه حضور فعالی نداشت و از تنها موقعیتی که به دست آورد هم به خوبی استفاده نکرد.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، دکو، مدیر ورزشی بارسلونا سعی دارد تا پایان نقل و انقالات این دو پست را به هر شکل ممکن تقویت کند. گفته می‌شود دلایل اصلی او برای خریدهای جدید جدایی اوریول رومئو، حمایت از بازیکنان جوان تیم و آینده نامشخص ایلکای گوندوغان است.

حالا باید دید در روزهای باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی کدام بازیکنان مورد توجه مدیران بارسلونا قرار می‌گیرند.

1428