حسین‌نژاد و یک دژآووی دوست داشتنی؛ جا پای آزمون می‌گذارد؟

حسین‌نژاد و یک دژآووی دوست داشتنی؛ جا پای آزمون می‌گذارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - محمدجواد حسین‌نژاد با یک فصل درخشش در لیگ برتر ایران راهی فوتبال روسیه شده است.

به گزارش فوتبالی، محمدجواد حسین‌نژاد پدیده فصل گذشته لیگ برتر بود که با اعتماد ژوزه مورایس از تیمهای پایه سپاهان راهی تیم بزرگسالان شد و سرمربی پرتغالی به وی در لیگ برتر بازی داد و این بازیکن جوان توانست با عملکرد خوبش حتی چشم امیر قلعه‌نویی در تیم ملی را هم بگیرد.

حسین‌نژاد در پایان فصل خوبی که داشت خیلی زود تصمیم به لژیونر شدن گرفت و راهی تیم آنژی ماخاچ قلعه روسیه شد؛ تیمی که در گذشته‌ای نه چندان دور ستاره سابق بارسلونا و اینتر یعنی ساموئل اتوئو را در اختیار داشت اما مدتی است که از روزهای خوبش فاصله گرفته و امسال موفق به بازگشت دوباره به سطح اول باشگاهی روسیه شده است.

داستان حسین‌نژاد بسیار شبیه به مهاجم تراز اول فوتبال ایران یعنی سردار آزمون است. بازیکنی که در تیم های پایه سپاهان عضویت داشت و از این تیم لژیونر شده و راهی فوتبال روسیه شد و توانست برای خود اسمی و رسمی پیدا کند و در حال حاضر دومین گلزن تاریخ تیم ملی پس از علی دایی است.

حسین‌نژاد که البته پست بازی متفاوتی از سردار دارد، این روزها در تمرینات آنژی ماخاچ قلعه دیده می‌شود و باید دید این تشابه و دژآووی دوست داشتنی برای این بازیکن جوان با استعداد هم رخ خواهد داد و محمدجواد می‌تواند از لیگ روسیه به آرزوهای بزرگ خود در فوتبال برسد یا نه.

1997