سوال روز؛ زنوزی پس از حکم بیرانوند ناگفته‌ها را می‌گوید؟

سوال روز؛ زنوزی پس از حکم بیرانوند ناگفته‌ها را می‌گوید؟

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه تراکتور دیروز گفته در صورت اینکه رای کمیته وضعیت درباره علیرضا بیرانوند همانند چیزی باشد که در رسانه‌ها عنوان شده، ناگفته‌هایی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، روز قبل بازی مس رفسنجان و تراکتور بود که محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، قبل از اعزام این تیم به شهر رفسنجان با اعضای تیمش دیداری داشت و در این جلسه که ویدیوهای آن توسط رسانه رسمی باشگاه تراکتور منتشر شده است، صحبت های جالبی بر زبان آورد.

پرتوجه ترین قسمت صحبت های زنوزی جایی بود که وی درباره رای پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند صحبت کرد و با ادبیاتی تند بابت انتشار گمانه‌زنی نتیجه این شکایت در برخی رسانه‌ها گلایه داشت.

جایی که زنوزی گفته اگر این ادعا درست باشد، فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت باید از این موضوع خجل باشند که اخبار حوزه آن‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند و اگر هم درست نباشد که رسانه‌های مذکور باتوجه به سلایق رنگی و با هدف بر هم زدن آرامش تراکتور، چنین خبری را منتشر کرده‌اند.

زنوزی اما در ادامه دست به تهدید هم زده و گفته بود اگر آن رای که قرار است توسط کمیته تعیین وضعیت داده شود، همانند ادعای رسانه‌ها درباره رای محرومیت بیرانوند باشد، ناگفته‌هایی دارد که آن زمان درباره اش صحبت خواهد کرد!

این ادعای زنوزی درست باشد یا نه، باید به این نکته توجه کرد که گزارش تخلف یک ضرورت است و ترک فعل چنین موضوعی حتی از نظر اخلاقی درست نیست و اصولاً زنوزی اگر چیزی می‌داند، باید از الان رو کند؛ همان طور که جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت در واکنش به مالک تراکتور گفت که منتظر صحبت‌هایش هست.

در نظر بگیرید که رای مطابق با گمانه‌زنی های رسانه‌ها نباشد و یا اینکه اصلاً بیرانوند محکوم نشود، آیا محمدرضا زنوزی در این صورت می‌خواهد ناگفته‌های خود را پنهان نگه دارد؟ آیا ناگفته‌ها فقط برای زمانی است که تراکتور یا مالک این تیم ضرر کند؟

چندی پیش جواد خیابانی ادعایی درباره پرونده فساد در فوتبال داشت و سریعاً پس از آن صحبت‌ها با واکنش کمیته اخلاق رو به رو شده و برای ادای توضیحات به این کمیته احضار شد.

 باید منتظر ماند و دید کمیته اخلاق به تهدید زنوزی مبنی بر افشای ناگفته‌ها ورود می‌کند یا نه؟

1997