امیدواری امید شهر خسته؛ نساجی پرستاره‌تر از همیشه است

امیدواری امید شهر خسته؛ نساجی پرستاره‌تر از همیشه است

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی در لیگ بیست و چهارم بازیکنان خوبی را در اختیار دارد.

به گزارش فوتبالی، نساجی در اوایل تابستان اسیر حواشی جدایی رضا حدادیان شده بود و حتی تا آستانه فروش قرار گرفت اما در نهایت مالک این تیم از اقدامش عقب‌نشینی کرد. حالا این تیم بعد از مدت‌ها یک فصل بدون دردسر را در لیگ برتر آغاز کرده و علاوه بر حفظ ساکت الهامی، سرمربی محبوب خود یک تیم پرمهره هم در اختیار دارد و هواداران این تیم باریشه بعد از مدت‌ها یک ترکیب پرستاره را در رقابت‌های لیگ برتر از تیم خود شاهد هستند. 

قرمزهای قائمشهری در تیم خود بازیکنان سرشناسی چون سعید آقایی، سیامک نعمتی، محمد عباس‌زاده، محمدرضا حسینی، حامد پاکدل را دارند که هر کدام‌شان در گذشته‌ای نه‌چندان دور روزهای بسیار خوبی را در لیگ برتر تجربه کرده‌اند و ستاره تاثیرگذار تیم‌های خود بوده‌اند.

جدا از نفرات ذکر شده دیگر بازیکنان باکیفیتی نظیر علیرضا رضایی، امیرمهدی جانملکی، محمود قائدرحمتی و لوآن پولی در اسکواد فعلی نساجی دارند که نکته بسیار مثبتی برای ساکت الهامی به حساب می‌آید. 

نساجی با این ترکیب باکیفیت خود و با هدایت ساکت الهامی توانایی اذیت کردن هر تیمی در لیگ برتر را دارد و قطعا می‌تواند بازهم روزهای درخشانی را تجربه کند. این تیم قائمشهری دو فصل قبل و در کمال ناباوری به مقام قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی ایران رسید و جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

نساجی البته در اولین بازی‌اش در فصل جدید در زمین خودش با یک گل مغلوب فولاد خوزستان شد اما نمایش این تیم در اولین بازی‌اش بد نبود. حالا آنها در هفته دوم یک بازی دشوار در اراک مقابل آلومینیوم دارند و امیدوارند اولین امتیازشان را در فصل جدید در این شهر بگیرند.

9098