لوآن پولی باز هم با پیراهن نساجی درخشید؛ نمونه یک خارجی با کیفیت!

لوآن پولی باز هم با پیراهن نساجی درخشید؛ نمونه یک خارجی با کیفیت!

پایگاه خبری فوتبالی- لوآن پولی در تقابل نساجی با فولاد نمایش بسیار خوبی را از خود برجای گذاشت.

به گزارش فوتبالی، به صراحت می‌توان گفت که لوآن پولی برزیلی بهترین خرید خارجی نساجی در طی دو دهه اخیر است. دروازه‌بانی خوش استیل که نقش پررنگی در بقای امید شهر خسته در لیگ بیست و سوم داشت و حالا با ماندن در این تیم همچنان کیفیت خوب خود را حفظ کرده و به خوبی از دروازه نساجی محافظت می‌کند.

در فوتبال ایران رفت و آمد بازیکنان برزیلی چیز جدیدی نیست و تیم‌های زیادی در لیگ برتر و حتی رده‌های پایین‌تر دست به خرید بازیکن با ملیت کشور برزیل می‌زنند اما واقعا کمتر کسی از آن‌ها توانسته خودش را با شرایط ایران وفق دهد و به یک ستاره بدل شود. 

نمونه‌های بارز ستاره‌های معدود برزیلی در فوتبال ایران فابیو جانواریو، ادینیهو، لوسیانو پریرا، لئاندرو پادوانی و نیلسون کوریا هستند. حالا می‌توان در کنار این نفرات نام لوآن پولی را هم با ارفاق اضافه کرد! دروازه‌بان 30 ساله‌ای که واقعا عملکردی ستودنی در قاب دروازه تنها نماینده مازندران در لیگ برتر دارد. 

لوآن پولی که در میانه‌های فصل گذشته و در مقطعی که علیرضا رضایی در نساجی با مصدومیت مواجه شد به ایران آمد و بعد از گذراندن تست‌های موفق در تمرینات نساجی و جلب کردن نظر ساکت الهامی با این تیم قرارداد منعقد کرد.

پولی که قبل از پیوستن به نساجی در کارنامه خود سابقه 97 بازی باشگاهی در تیم‌های مختلف از جمله کوریتیبا، فورتالزا، اتلتیکو گویانینسه و رسیفه را در کارنامه خود داشت در اولین بازی قرمزهای قائمشهری در لیگ بیست و چهارم گرچه یک‌بار دروازه‌اش باز شد اما چندین و چند واکنش نجات‌بخش داشت و مانع از این شد که تیمش با اختلاف گل زیاد در مقابل فولاد شکست بخورد. مهمترین نکته‌ای که در نوع دروازه‌بانی پولی به چشم می‌خورد این است که او واقعا گل مفت نمی‌خورد و تا جایی که امکان داشته باشد مهاجمان را در حسرت گلزنی قرار می‌دهد. 

9098