کامبک بارسلونا در اولین بازی لالیگایی با هدایت فلیک

کامبک بارسلونا در اولین بازی لالیگایی با هدایت فلیک

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته اول از رقابت های لالیگا 2024/25 موفق شد با نتیجه دو بر یک والنسیا را شکست بدهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در ورزشگاه مستایا، بارسلونا و والنسیا در هفته اول از رقابت های لالیگا 2024/25 با هم روبرو شدند و تیم هانس دیتر فلیک در این بازی پس از این که گل اول مسابقه را دریافت کرد، موفق شد دو گل به ثمر برساند و بازی را با نتیجه دو بر یک ببرد. به این ترتیب حالا تیم هانسی فلیک شروع خوبی در رقابت های لالیگا داشته است و یک بازی سخت خارج از خانه را برده است.

در این بازی در دقیقه 44 بود که هوگو دورو روی سانتر دیه‌گو لوپز موفق شد با ضربه سر دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کند. چند دقیقه بعد و پیش از آن که سوت پایان بازی در نیمه اول به صدا در بیاید، رابرت لواندوفسکی روی پاس لامین یامال، گل اول بارسا را به ثمر رساند و بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد.

در نیمه دوم، رابرت لواندوفسکی در دقیقه 48 مسابقه موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای بارسلونا به ثمر برساند و به این ترتیب شاگردان هانس دیتر فلیک با دبل لواندوفسکی هفته اول لالیگا را با برد پشت سر گذاشتند.

تماشای گل اول لواندوفسکی

1470