اینفوگرافی/ 10 قهرمان اخیر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس

اینفوگرافی/ 10 قهرمان اخیر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس شروع شده است و تیم های مختلف در تلاش هستند تا بهترین عملکرد ممکن را در فصل جدید بازی ها داشته باشند و باید دید که در این دوره از رقابت های لیگ برتر انگلیس که فصل 2024/25 است چه اتفاقاتی می افتد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را در انتهای فصل بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، اگر بخواهیم نگاهی به قهرمان های بازی های لیگ برتر انگلیس در ده سال اخیر بیندازیم، می بینیم که منچستر سیتی به طور مقتدرانه ای بر لیگ برتر انگلیس سلطه داشته است. در حقیقت سیتیزن ها در چهار فصل اخیر به طور پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شده اند و حالا در این فصل به دنبال این هستند که برای پنجمین بار پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

منچستر سیتی به طور کلی در ده فصل اخیر، شش بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است. چلسی در 10 سال اخیر دو بار فاتح لیگ برتر انگلیس شده است. چلسی در چند فصل اخیر اوضاع خوبی نداشته است و باید دید که با هدایت انزو مارسکا اوضاع برایش در لیگ برتر انگلیس چگونه پیش می رود.

لسترسیتی در فصل 2015/16 با هدایت کلود رانیری شگفتی سازی کرد و موفق شد قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. لیورپول هم در فصل 2019/20 بود که با هدایت کلوپ قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

1471