پسر رونالدو و تماشای باخت سنگین النصر از تلویزیون (عکس)

پسر رونالدو و تماشای باخت سنگین النصر از تلویزیون (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان در فینال سوپرجام عربستان سعودی با نتیجه چهار بر یک مقابل الهلال عربستان شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد تا به این ترتیب شروع ضعیفی در فصل جدید داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریستیانو رونالدو گل اول النصری ها را به ثمر رساند اما ورق برگشت و الهلال عربستان موفق شد چهار گل به النصر بزند و بازی را با نتیجه چهار بر یک ببرد.

کریستیانو رونالدو در این دیدار کاپیتان النصر عربستان بود و در صورت قهرمانی می توانست جام را بالای سر ببرد اما این اتفاق رخ نداد. در تصویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، می بینیم که ماتئو، پسر کوچک تر کریستیانو رونالدو، در حال تماشای بازی النصر مقابل الهلال از تلویزیون است. در حقیقت پسر رونالدو باخت سنگین پدرش را از تلویزیون تماشا کرده است.

البته این تصویر در لحظه ای گرفته شده است که النصر با گل رونالدو از الهلال پیش افتاده است و پسر رونالدو هم از این اتفاق خوشحال بوده است اما در ادامه کار الهلالی ها بازی را به سود خودشان تغییر دادند.

حالا رونالدو باید خودش را برای لیگ عربستان آماده کند چرا که الهلال عربستان نشان داده است که یک حریف قدرتمند برای فصل جدید است.

1471