مصدومیت وحشتناک ستاره ناتینگام فارست در اولین بازی فصلش

مصدومیت وحشتناک ستاره ناتینگام فارست در اولین بازی فصلش

پایگاه خبری فوتبالی - دنیلو ستاره ناتینگام فارست تنها ده دقیقه پس از اولین بازی فصلش در مقابل بورنموث با مصدومیتی وحشتناک مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، در اولین بازی ناتینگام فارست در این فصل مقابل بورنموث، دنیلو در میانه زمین به دنبال هد زدن بود اما در زمان فرود آمدن با مصدومیتی وحشتناک مواجه شد و به نظر می رسد که با شکستگی شدید پا مواجه شد. بازیکن برزیلی بلافاصله مورد معاینه کادر پزشکی قرار گرفت و باشگاه فارست از پرچم دور او استفاده کرد تا هواداران در ورزشگاه نیازی به تماشای این مصدومیت وحشتناک نداشته باشند. 

این بازیکن 23 ساله در ژانویه 2023 به ناتینگام ملحق شد و مجموعا 43 بازی برای باشگاهش انجام داد هر چند که شاید این مصدومیت شدید باعث شود که فصل برایش تمام شود. او در دوران فوتبالش تا کنون دچار مصدومیت شدیدی نشده بود و شاید با مصدومیتش، ناتینگام مجبور شود که در روزهای آینده به سراغ خرید بازیکن برود. 

دنیلو یکی از مهمترین بازیکنان ناتینگام فارست در هفته های اخیر بوده است و حتی به تیم ملی برزیل نیز فراخوانده شد  هر چند که بازی دوستانه مقابل ژاپن بازی نکرد. فعلا نمی توان در مورد شدت مصدومیت دنیلو قضاوت کرد اما احتمالا مدت زیادی از میادین دور خواهد بود. هواداران ناتینگام در ساعات آینده منتظر مشخص شدن شدت مصدومیت این ستاره خواهند بود.

4125