اینفوگرافی/ 10 قهرمان اخیر رقابت‌های لالیگا

اینفوگرافی/ 10 قهرمان اخیر رقابت‌های لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - فصل جدید رقابت های لالیگای اسپانیا یا همان فصل 2024/25 شروع شده است و باید دید که اوضاع در این فصل به چه شکل پیش می رود و در نهایت کدام تیم موفق می شود در این بازی ها به قهرمانی برسد و جام را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا امشب (شنبه 27 مرداد ماه) از ساعت 23 به وقت ایران به مصاف والنسیا می رود و کار خودش را در لالیگا شروع می کند. رئال مادرید هم فردا از ساعت 23 با مایورکا روبرو می شود و استارت کار خود را در بازی های لیگ فوتبال اسپانیا می زند. این دو تیم مدعی های اصلی قهرمانی در فصل جدید لالیگا هستند. ضمن این که اتلتیکو مادرید را هم نباید دست کم گرفت چرا که آن ها جولیان آلوارز را هم در این تابستان از منچستر سیتی به خدمت گرفته اند.

در 10 فصل اخیر رقابت های لالیگا، یعنی از فصل 2014/15 به بعد، بارسلونا بیشترین عنوان قهرمانی را داشته است و پنج بار توانسته است قهرمان رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا شود. رئال مادرید پس از بارسلونا در این رده بندی قرار می گیرد. مادریدی ها چهار بار در ده فصل اخیر فاتح لالیگا شده اند. یک بار هم اتلتیکو مادرید در ده فصل اخیر توانسته است جام قهرمانی لیگ فوتبال اسپانیا را بالای سر ببرد.

1471