فرصت انتقام؛ گاریدو دوباره رونالدو رسید

فرصت انتقام؛ گاریدو دوباره رونالدو رسید

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس قبلا در لالیگا با ویارئال دو بار مقابل کریستیانو رونالدو و رئال مادرید شکست خورده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته قرعه کشی مسابقات لیگ نخبگان آسیا برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات حریفان خود را در جدول اصلی مسابقات شناختند. در این قرعه کشی مشخص شد که پرسپولیس در آخرین بازی‌اش در جدول اصلی باید روز 29 بهمن در ورزشگاه آزادی میزبان تیم النصر عربستان باشد.

پرسپولیس فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان آسیا با النصر همگروه بود. یاران کریستیانو رونالدو در بازی رفت موفق شدند پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند اما بازی برگشت در عربستان با تساوی بدون گل تمام شد. نکته مهم اما این بود که رونالدو موفق نشد به پرسپولیس گل بزند. 

حالا این دو تیم یک بار دیگر باید با هم روبرو شوند. اما در وضعیتی بسیار متفاوت. این بار سرمربی پرسپولیس یحیی گل‌محمدی نیست و خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی روی نیمکت این تیم می‌نشیند. نکته جالب این است که گاریدو در زمانی که سرمربی ویارئال بوده دو بار با این تیم در مقابل رئال مادرید و کریستیانو رونالدو قرار گرفته و هر دو بار شکست خورده است.

در فصل ۲۰۱1-۲۰10 لالیگا که بهترین عملکرد گاریدو با چهارمی روی نیمکت ویارئال رقم خورد، این تیم در دو مسابقه مقابل رئال مادرید ژوزه مورینیو به میدان رفت که هر دو بازی، با برتری پرگل تیم آقای خاص همراه بود. در دیدار رفت که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، رئال مادرید با نتیجه 4 بر دو مقابل تیم گاریدو به پیروزی رسید که کریستیانو رونالدو در روزهای اوج خود، موفق به ثبت هت‌تریک مقابل ویارئال شد.

در بازی برگشت نیز اوضاع تغییر چندانی نکرد و در اواخر فصل وقتی که قهرمانی بارسلونا در مسابقات قطعی شده بود، رئال مادرید در خانه ویارئال به پیروزی سه بر یک رسید. در این مسابقه هم رونالدو دو بار برای رئال مادرید گلزنی کرد و دیگر گل رئال، توسط مارسلو به ثمر رسید.

حالا این فرصت برای گاریدو پیش آمده است تا بتواند با پرسپولیس مقابل النصر نتیجه خوبی بگیرد و خاطره دو شکست مقابل رونالدو و دریافت 5 گل از این بازیکن را از ذهن خودش پاک کند.

1359