عکسی از امباپه که مشابه با یکی از عکس‌های رونالدو در رئال مادرید است

عکسی از امباپه که مشابه با یکی از عکس‌های رونالدو در رئال مادرید است

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها کیلیان امباپه در رئال مادرید با کریستیانو رونالدو مقایسه می شود و برخی ها اعتقاد دارند که این ستاره فرانسوی هم می تواند راه و مسیر کریستیانو رونالدو را طی کند و در نهایت تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید شود.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه در حال حاضر اولین فصل حضور خود در رئال مادرید را شروع کرده است. ستاره فرانسوی موفق شد در اولین بازی خود برای رئال مادرید که مقابل آتالانتا در فینال سوپرجام اروچا بود، گلزنی کند و به تیمش کمک کند تا اولین جام فصل را که اولین جام خودش در رئال مادرید نیز بود، به دست بیاورد.

کیلیان امباپه در حال حاضر پیراهن شماره 9 رئال مادرید را می پوشد. رونالدو هم در رئال مادرید در اولین فصل حضورش پیراهن شماره 9 را می پوشید و این هم یکی دیگر از شباهت های این دو بازیکن است.

صفحه معروف 433 در شبکه های اجتماعی، تصویری از کیلیان امباپه را در تمرینات رئال مادرید، در کنار تصویری از کریستیانو رونالدو در تمرینات رئال مادرید قرار داده است و نوشته است:" همان حس و حال " در حقیقت به نظر می رسد که امباپه در رئال مادرید همواره قرار است که با رونالدو مقایسه شود و همین قضیه انتظارات را از ستاره فرانسوی بالا می برد.

1471