بازیکن اسبق منچستریونایتد، بازنشستگی خود را تایید کرد

بازیکن اسبق منچستریونایتد، بازنشستگی خود را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - فیل جونز مدافع میانی سابق منچستریونایتد پس از چندین سال مملو از مصدومیت رسما اعلام کرد که از فوتبال بازنشسته شده است. 

به گزارش فوتبالی، این مدافع سال گذشته پس از دوازده  سال، سال گذشته با اتمام قراردادش از یونایتد جدا شد و در یک سال اخیر با تیم زیر 18 سال یونایتد به عنوان مربی، تمرین کرد. حالا جونز در سن 32 سالگی به رادیو بی بی سی گفت که دوران فوتبالش به اتمام رسیده و دیگر قرار نیست که بازی کند. 

جونز که تجربه انجام 27 بازی در تیم ملی انگلیس را در کارنامه خود دارد، در 19 سالگی از بلکبرن به یونایتد ملحق شود و زیر نظر الکس فرگوسن به بازیکن فیکس شیاطین سرخ تبدیل شد اما مصدومیت ها روند او را کند کردند. جونز در فصل 19-2018 فقط هجده بازی در یونایتد داشت و سال بعدش فقط دو بازی انجام داد. او در فصل 21-2020 کلا بازی نکرد و فصل بعدش نیز به شدت کمرنگ بود. آخرین بازی جونز به می 2022 برمی گردد که پانزده دقیقه در پیروزی یونایتد در مقابل برنتفورد بازی کرد.  

جونز در مصاحبه با بی بی سی گفت :" دوران فوتبالم خیلی کوتاه تر از چیزی بود که تصور می کردم. حقیقتا ناامیدکننده بود اما راحت است اگر بخواهم به نیمه خالی لیوان نگاه کنم. فصل گذشته مدرک مربیگری حرفه ای خود را دریافت کردم و کمی با تیم زیر 18 سال یونایتد کار کردم که تجربه ارزشمندی بود و لذت بردم. حالا می خواهم خودم را به چالش بکشم و سعی می کنم که در مربیگری موفق شوم." 

4125