بازگشت یک روزه کلوپ به دنیای مربیگری

بازگشت یک روزه کلوپ به دنیای مربیگری

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ پس از ترک لیورپول تصمیم گرفته که مدتی از مربیگری دور باشد اما قرار است که برای یک روز دوباره روی نیمکت بنشیند.

به گزارش فوتبالی ، یورگن کلوپ اولین شغل مربیگری خود را پس از ترک لیورپول در پایان فصل گذشته پذیرفته است. یورگن پس از 9 سال از سرخ ها جدا شد چرا که به گفته خودش، انرژی کافی را برای ادامه کار نداشت. کلوپ پس از بازی پایانی فصل گذشته میان لیورپول و ولورهمپتون وداعی احساسی  را با هواداران سرخ ها داشت و جای خود را به آرنه اسلوت داد.  

کلوپ این روزها در حال سپری کردن دوران استراحتش است هر چند که شایعاتی در مورد حضورش روی نیمکت تیم های ملی امریکا و انگلیس مطرح شده اما بعید است که به این زودی ها به فوتبال حرفه ای برگردد. یورگن این روزها برای استراحت به ویلای خود در مایورکا رفته است اما قرار است که برای یک روز به شکل ویژه به مربیگری برگردد.

در روز هفتم سپتامبر یعنی حدود سه هفته دیگر، دورتموند یک بازی ویژه را برای تجلیل از پیشچک و یاکوب بلاژیکوفسکی، دو ستاره لهستانی در نظر گرفته است. وستفالن قرار است که میزبان این بازی برای تجلیل از اسطوره های لیورپول باشد و از کلوپ نیز برای حضور در این بازی دعوت شده است.  پیش چک در پیامی در صفحه اینستاگرام باشگاه دورتموند نوشته است:" ما برای این بازی به مربی نیاز داریم و نظرم این است که به سراغ یک مربی بازنشسته برویم." که کلوپ به شکل بامزه ای جوابش را داده است:" تو بالاخره بازی خداحافظی ات را خواهی داشت. وای خدای من. آیا می خواهی قبل از باری تمرین کنی، احمق هستی؟" 

در هر صورت بازگشت کلوپ حتی برای یک روز قطعا برای هواداران جذاب خواهد بود.

4125