شاگرد سابق برانکو و بدشانسی؛ چه سوپرضربه‌ای گل نشد! (ویدیو)

شاگرد سابق برانکو و بدشانسی؛ چه سوپرضربه‌ای گل نشد! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک تهاجمی خیبر فرصت گلزنی بسیار زیبایی را با بدشانسی از دست داد.

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا طاهرخانی فصل گذشته جزو تاثیرگذارترین بازیکنان خیبر در راه صعود به لیگ برتر بود و توانست جزو گلزنان برتر لیگ آزاداگان باشد. بازیکنی که در فصل جدید هم تصمیم به تمدید قرارداد خود گرفت تا با پیراهن این تیم دوباره به لیگ برتر بازگردد.

طاهرخانی که سابقه حضور در پرسپولیس تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ را دارد و توانسته سه بار با این تیم ، قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند، یکی از بازیکنانی است که رضا مهاجری امید زیادی به وی در لیگ برتر در سال اول حضور خیبر دارد.

قیچی برگردان طاهرخانی از قاب دوربین فوتبالی

طاهرخانی دیروز می‌توانست خیلی سریع و در همان هفته اول پایش به گلزنی باز شود. دقیقه ۳۸ بود که شاگرد سابق برانکو توپ ارسالی از جناح راست تیمش را به زیبایی هر چه تمام با سینه کنترل کرده و اقدام به زدن ضربه قیچی زد و این شلیک تماشایی به تیرک افقی دروازه هوادار برخورد کرد و طاهرخانی بسیار بدشانس بود که نتوانست زیباترین گل هفته و شاید هم سال را وارد دروازه آرشا شکوری کند.

گلی که می‌توانست یکی از گزینه های زیباترین گلهای فصل لیگ برتر باشد که با بدشانسی این اتفاق رخ نداد و باید دید پای این بازیکن ریزنقش از بازی بعدی لرستانی‌ها به گلزنی باز خواهد شد یا نه.

1997