شماره پیراهن‌های جدید بازیکنان بارسلونا؛ فعلاً شماره 10 صاحب ندارد

شماره پیراهن‌های جدید بازیکنان بارسلونا؛ فعلاً شماره 10 صاحب ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا رسما از شماره های جدید بازیکنانش در انتظار مشخص شدن آخرین خرید و فروش ها رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، برخی تغییرات در بازی بارسلونا در جام خوان گامپر هم مشخص شده بود مثلا این که پائو کوبارسی شماره 2 را می پوشد که فصل گذشته در اختیار ژائو کانسلو بود یا مارک کاسادو به شماره 17 رسیده که فصل گذشته مارکوس آلونسو آن را در اختیار داشت. پائو ویکتور از سویی شماره 18 را به تن خواهد کرد که در فصل گذشته در اختیار اوریول رومئو بود و اریک گارسیا نیز همچون گذشته شماره 24 را می پوشد. پابلو توره هم شماره 14 را در اختیار گرفته که فصل گذشته متعلق به ژائو فلیکس بود. 

بقیه بازیکنان شماره های ثابتی دارند به جز لامین یامال که شماره 19 را درخواست کرده است. باید دید که آنسو فاتی چه شماره ای را در صورت ماندن می پوشد. خیلی ها منتظر بودند که ببیند چه کسی شماره 10 را می پوشد چرا که این شماره تا سه سال پیش در اختیار بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا یعنی لیونل مسی بود که فعلا کسی این شماره را انتخاب نکرده است.

ویتور روکه از سویی فعلا بدون شماره است چرا که شماره قبلی او یعنی 19 به لامین یامال رسیده است. به جز شماره 10 ، در حال حاضر شماره های 12 و 16 نیز خالی هستند.  شماره پیراهن بازیکنان آکادمی حاضر در لیست نیز مشخص شده است: آسترالاگا (26)، برنال (28)، الکس وایه (29)، هکتور فورت (32)، جرارد مارتین (35) و سرجیو دومینگز (36).

4125