عملکرد درخشان ایوب العلمود در بازی اول؛ گرگ مراکشی جانشین مناسب اسماعیلی‌فر!

عملکرد درخشان ایوب العلمود در بازی اول؛ گرگ مراکشی جانشین مناسب اسماعیلی‌فر!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست مراکشی پرسپولیس در دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن درخشید و عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در چارچوب هفته اول لیگ بیست‌وچهارم برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و نتیجه یک - یک متوقف شد. ایوب العملود، دفاع راست مراکشی قرمزهای تهران در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد می‌تواند جانشین مناسب یا حتی بهتری از دانیال اسماعیلی‌فر باشد.

اسماعیلی‌فر پس از پایان لیگ بیست‌وسوم قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید نکرد و به تراکتور پیوست. هواداران پرسپولیس ابتدا از این انتقال خشمگین شدند اما وقتی عملکرد ایوب العملود را در بازی‌های دوستانه و البته اولین بازی لیگ برتر دیدند، خاطرات گذشته را به دست فراموشی سپردند.

العملود درحالی برابر ذوب‌آهن قرار گرفت که اولین بازی او با پیراهن رسمی پرسپولیس بود و قطعا برای هماهنگی بیشتر با سایر بازیکنان هنوز هم به زمان نیاز دارد اما کافی است نگاهی کلی به آمار این بازیکن مراکشی در مصاف با ذوبی‌ها داشته باشیم؛ ایوب در این دیدار سه پاس کلیدی دیدنی را ثبت کرد و از سوی سایت آماری متریکا با نمره 7.64 به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این آمار به خوبی نشان می‌دهد ایوب العملود مراکشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و احتمالا در ادامه فصل باید شاهد درخشش این بازیکن باشیم. گفتنی است پرسپولیس در هفته آینده لیگ برتر باید در دیداری حساس به مصاف تراکتور برود و قطعا تقابل ایوب العملود و دانیال اسماعیلی‌فر دیدنی خواهد بود.

5793