آینده مهاجم گرانقیمت بارسلونا مبهم‌تر شد

آینده مهاجم گرانقیمت بارسلونا مبهم‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک 22 بازیکن را در لیست اولین بازی فصل بارسلونا در مقابل والنسیا در روز شنبه قرار داد که البته خط خوردن ویتور روکه حسابی مورد توجه قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، شش بازیکن آکادمی (استرالاگا، برنال، وایه، فورت، مارتین و سرجی دومینگز) به لطف عملکرد خوبشان در پیش فصل در لیست قرار گرفتند. پائو ویکتور پدیده پیش فصل بارسا که برای خریدنش از ژیرونا سه میلیون یورو پرداختند هم در لیست حضور دارد و امشب می تواند برای کاتالان ها در لالیگا بازی کند. 

نکته قابل توجه، غیبت ویتور روکه در لیست است. مهاجمی که مشکل یا مصدومیتی ندارد و بارسا برای خریدنش 31+30 میلیون یورو هزینه کرده اما حتی در لیست فلیک هم حضور ندارد. در واقع به نظر می رسد که مدیران بارسلونا امید زیادی دارند تا این بازیکن را در روزهای آینده به فروش برسانند و به همین علت است که او از لیست خط خورده و آینده کاملا مبهمی دارد.

گاوی ، فرنکی دی یونگ، آرائوخو و آنسو فاتی به علت مصدومیت از لیست خط خوردند. ایلکای گوندوغان نیز به علت پارگی ابروی خود در لیست حضور ندارد. دنی اولمو هم به علت عدم آمادگی بدنی در لیست قرار نگرفته است. فرمین لوپز هم پس از حضور در المپیک همچنان در تعطیلات است و به تمرینات اضافه نشده است.  مارک کاسادو، پابلو توره و اینیگو مارتینز هم در اخرین لحظه به لیست بارسا در لالیگا اضافه شدند و می توانند بازی کنند. لیست کامل بارسلونا برای بازی در مستایا بدین شرح است : ترشتگن، پنیا، کنده، کوبارسی، اریک گارسیا، اینیگو مارتینز، کریستنسن، لنگله، کاسادو، فران تورس، پابلو توره، لامین یامال، رافینیا، لواندوفسکی، پائو ویکتور، فرنال، خرمان، وایه، دومینگز، آسترالاگا و فورت. 

4125