سرمربی چلسی آب پاکی را روی دست مدافع انگلیسی ریخت

سرمربی چلسی آب پاکی را روی دست مدافع انگلیسی ریخت

پایگاه خبری فوتبالی- انزو مارسکا، در خصوص شرایط بن چیلول در چلسی صراحتا اعلام کرد که به این بازیکن انگلیسی نیازی ندارد و او می‌تواند به دنبال تیم جدیدی برای خود بگردد.

به گزارش فوتبالی، چلسی در حالی برای فصل جدید آماده می‌شود که قرار است یک سرمربی جدید هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد. پس از نمایش ضعیفی که مائوریتسیو پوچتینو در فصل گذشته به عنوان سرمربی چلسی داشت، در پایان فصل مدیران باشگاه تصمیم گرفتند او را برکنار کنند و انزو مارسکا، سرمربی موفق لسترسیتی را جانشین او کردند. مارسکا پیش از این سابقه همکاری با پپ گواردیولا را در منچسترسیتی در کارنامه داشت.

چلسی زیر نظر او در بازی‌های دوستانه چندان خوب عمل نکرد و تنها یک پیروزی در این مسابقات به دست آورد. حالا آن‌ها بایستی روز یکشنبه در دیداری حساس و سخت در برابر منچسترسیتی قرار بگیرند. این اولین مسابقه رسمی و اولین آزمون حساس او به عنوان سرمربی چلسی به حساب می‌آید.

او اما از شرایط تیمش راضی است. انزو مارسکا در بازی‌های دوستانه نشان داد به بن چیلول اعتقادی ندارد و پس از ناکامی در این دیدارها هم تصمیمی مبنی بر تغییر نظر خود ندارد و همچنان نمی‌خواهد از این مدافع انگلیسی استفاده کند. مارسکا در کنفرانس مطبوعاتی خود به صورت علنی درباره شرایط این بازیکن گفت: «جدایی او به نفع همه است. او باید به جایی برود که بتواند دقایق بیشتری برای بازی به دست بیاورد.»

با این تفاسیر، حالا بن چیلول ناچار به ترک چلسی است و باید دید مقصد بعدی این بازیکن کدام تیم است؟

1428