نکات جالب لیست هانسی فلیک برای دیدار مقابل والنسیا

نکات جالب لیست هانسی فلیک برای دیدار مقابل والنسیا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا امشب باید در حالی به مصاف والنسیا برود که ایلکای گوندوغان، ستاره آلمانی خط هافبک خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک امشب باید برای اولین بار در یک بازی رسمی روی نیمکت بارسلونا بنشیند. تیم او در جام خوان گمپر عملکرد خوبی نمایش نداد، اما این سرمربی آلمانی در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از شکست تلخ مقابل موناکو وعده داد که بارسا مقابل والنسیا نمایش متفاوتی را ارائه کند.

حالا او لیست بازیکنان تیمش را برای این دیدار مهم منتشر کرد که نکات جالب توجهی در این لیست به چشم می‌خورد. حضور پدری گونزالس، هافبک جوان کاتالان‌ها کمی عجیب بود، چرا که گفته می‌شد این بازیکن چراغ سبز پزشکی را برای این مسابقه دریافت نکرده و توانایی همراهی کردن تیمش را ندارد. اما حالا شنیده می‌شود که این هافبک جوان می‌تواند در دیدار مقابل خفاش‌ها برای تیمش به میدان برود. هرچند که بعید است از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشته باشد.

نکته جالب دیگر، غیبت ایلکای گوندوغان در لیست بازیکنان بارسلونا است. کسی که به گفته جرارد رومرو، ایلکای گوندوغان به دلیل شکستگی ابرو نمی‌تواند برای بارسا بازی کند و در این مسابقه غایب است. هرچند که مصدومیت این بازیکن چندان جدی نیست و احتمالا از بازی‌های بعدی برای بارسا به میدان برود.

حالا باید دید هانسی فلیک در نخستین آزمون رسمی و بزرگ خود به عنوان سرمربی بارسا چه عملکردی به نمایش می‌گذارد.

1428