تراکتور حالا دنی دارد؛ کارواخال را رها کنید، اسماعیلی‌فر را دریابید!

تراکتور حالا دنی دارد؛ کارواخال را رها کنید، اسماعیلی‌فر را دریابید!

پایگاه خبری فوتبالی- دانیال اسماعیلی‌فر اکنون بازیکن تراکتور است اما نامی که روی پیراهن او حک شده در نوع خود جالب به‌نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، دانیال اسماعیلی‌فر با پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم به قهرمانی رسید اما درنهایت تصمیم گرفت پس از اتمام قرارداد خود با قرمزهای تهران، برای تمدید اقدام نکند و راهی تراکتور شود. پرسپولیس هم البته برای جذب جانشین اسماعیلی‌فر به‌سرعت اقدام کرد و با ایوب العملود مراکشی به توافق رسید.

دانیال که در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از ارکان قهرمانی پرسپولیس بود، در همان بازی اول با پیراهن تراکتور، کیفیت فنی بالای خود را نشان داد تا هواداران از عملکرد این بازیکن به وجد بیایند. اسماعیلی‌فر خیلی زود اولین پاس گل خود در لیگ بیست‌وچهارم را ثبت کرد و البته در این بین یک نکته دیگر هم در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.

نامی که روی پیراهن اسماعیلی‌فر در تراکتور ثبت شده، "دنی" است. لقبی که پیش از این هواداران رئال مادرید به ستاره تیم خود یعنی دنیل کارواخال می‌دادند و او را به اختصار "دنی" صدا می‌زدند. حالا دانیال اسماعیلی‌فر همان دنی است که در دفاع راست بازی می‌کند و امید دارد در تراکتور هم بتواند جام کسب کند.

5793