الکلاسیکو جنجالی فوتسال؛ از درگیری درون زمین تا پیامک تهدیدآمیز!

الکلاسیکو جنجالی فوتسال؛ از درگیری درون زمین تا پیامک تهدیدآمیز!

پایگاه خبری فوتبالی – ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران با تنش بسیار بالایی برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، تیمهای گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان به عنوان دو قطب اصلی فوتسال ایران، این هفته به مصاف هم رفتند که این دیدار مهیج که به الکلاسیکوی فوتسال ایران معروف است، با تساوی پر گل ۶ بر ۶ به پایان رسید.

دیداری که علاوه بر جذابیت بسیار بالا، از حواشی بسیار زیادی هم برخوردار بود. این مسابقه که ابتدا با نتیجه ۴ بر ۱ به نفع مس سونگون در اصفهان دنبال می‌شد، باعث عصبانیت تماشاگران گیتی پسند شد و شاهد پرتاب بطری به داخل زمین بودیم که مامورین انتظامی سعی در کاهش عصبانیت هواداران و ادامه بازی داشتند.

اما در نهایت گیتی پسند کامبکی رویایی داشت و نتیجه ۴ بر ۱ باخته را به نتیجه ۶ بر ۵ تبدیل کرد تا تنش‌ها بین بازیکنان و کادرفنی دو تیم هم بیشتر شود و نهایتا این بازی برنده‌ای نداشت.

نکته جالب اینکه حمید بی‌غم سرمربی مس که از کنار نیمکت اخراج شده بود، پس از پایان بازی مصاحبه‌ای داشت که گویا دروازه‌بان ملی‌پوش گیتی پسند پس از این مصاحبه به وی پیامکی فرستاده و از او خواسته عذرخواهی کند! پیامکی که محتوای آن به رسانه‌ها هم داده شده بود. نکته عجیب‌تر خداحافظی این سنگربان ملی‌پوش پس از پایان این مسابقه از تیم ملی در صفحه شخصی خود بود!

در نهایت باید گفت مسابقه ال‌کلاسیکو فوتسال ایران در اصفهان همه چیز داشت؛ از حاشیه و جنگ و دعوا تا گل های بسیار و هیجان بازی!

1997