رسمی؛ پدیده 19 ساله به پی‌اس‌جی پیوست

رسمی؛ پدیده 19 ساله به پی‌اس‌جی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - دزیره دوئه امروز رسما به چهارمین خرید پی اس جی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، پاریسی ها پس از چندین هفته ماکرات سنگین در نهایت خرید یکی از بزرگ ترین استعدادهای فوتبال فرانسه را قطعی کردند. بازیکن 19 ساله سابق رن، قراردادی پنج ساله را با پی اس جی به امضا رساند و مبلغ انتقالش هم با احتساب پاداش، 60 میلیون یورو خواهد بود.

بازیکن تیم زیر 23 سال فرانسه، تصمیم گیری در مورد آینده اش را به اتمام المپیک موکول کرده بود. این بازیکن نقشی کلیدی در راهیابی تیم تیری آنری به فینال داشت هر چند که در نهایت در فینال مقابل اسپانیا شکست خوردند. بایرن مونیخ به شدت به دنبال خرید این بازیکن بود اما الخلیفی و لوئیز کمپوس توانستند این بازیکن را به پی اس جی بیاورند. 

جذب دوئه تا حد زیادی خیال لوئیز انریکه را راحت می کند چرا که او نگران جذب عدم بازیکنان مورد نظرش بود. این هافبک 19 ساله قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد و حی تیم تاوند در پست بال چپ نیز بازی کند. 

دوئه چهارمین خرید تابستانی پی اس جی به شمار می رود. آنها جذب استفانوف از کراسنودار، ویلیام پاچو از آینتراخت فرانکفورت و ژائو نوس از بنفیکا را هم نهایی کرده بودند. پی اس جی حالا در تلاش است تا برخی بازیکنان مازادش نظیر دنیلو را به فروش برساند.

4125