رضایتنامه ۱.۵ میلیون دلاری علی قلی‌زاده؛ پرسپولیس باز هم عقب‌نشینی می‌کند؟

رضایتنامه ۱.۵ میلیون دلاری علی قلی‌زاده؛ پرسپولیس باز هم عقب‌نشینی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- لخ پوزنان قطعا علی قلی‌زاده را به‌سادگی از دست نمی‌دهد زیر او گران‌ترین خرید تاریخ لیگ لهستان است!

به گزارش فوتبالی، پرونده پیوستن علی قلی‌زاده به پرسپولیس بار دیگر به جریان افتاده اما مشخص نیست آیا این انتقال نهایی می‌شود یا خیر. آخرین باری که مدیریت پرسپولیس در دو مقطع متفاوت با یک بازیکن وارد مذاکره شد، به داستان یحیی عطیه‌الله برمی‌گردد که شاهد یک افتضاح مدیریتی بودیم.
پس از تغییر قانون سربازی برای ملی‌پوشان، طبق پیش‌بینی‌ها پرسپولیس بار دیگر برای جذب علی قلی اقدام کرد اما تا این لحظه مشخص نیست آیا باشگاه لخ پوزنان راضی به جدایی بازیکن خود می‌شود یا خیر. علی قلی‌زاده گران‌ترین انتقال تاریخ لیگ لهستان است و فصل گذشته بیش از اینکه در زمین حضور داشته باشد، برای بهبودی خود در کلینیک‌های پزشکی حضور داشت. طبیعی است لخ پوزنان بازیکن گران‌قیمت و تازه از مصدومیت برگشته خود را به راحتی در اختیار سایر تیم‌ها نگذارد و اکنون مدیریت پرسپولیس با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کند.

طبق شنیده‌ها باشگاه لهستانی برای انتقال قلی‌زاده، ۱.۵ میلیون دلار درخواست کرده که طبق شناختی که از رضا درویش داریم، قطعا چنین مبلغی را پرداخت نمی‌کند. ممکن است مانند داستان یحیی عطیه‌الله، قرمزهای تهران سراغ انتقال قرضی قلی‌زاده بروند و باید دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار قلی‌زاده و پرسپولیس است.

5793