بالاتر چلسی، لیورپول و آرسنال؛ منچستریونایتد بهترین تیم در دیدار های افتتاحیه لیگ جزیره

بالاتر چلسی، لیورپول و آرسنال؛ منچستریونایتد بهترین تیم در دیدار های افتتاحیه لیگ جزیره

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد با پیروزی در دیدار افتتاحیه لیگ برتر انگلیس مقابل فولام رکورد جالب توجه خود را حفظ کرد.

به گزارش فوتبالی، با گلزنی جاشوا زیرکزی در اولین بازی با پیراهن شیاطین سرخ و برد منچستر یونایتد در دیدار افتتاحیه لیگ برتر انگلیس، این تیم رکورد بیشترین برد در دیدار اول تاریخ لیگ برتر را به نام خود حفظ کرد. در حال حاضر تعداد پیروزی های منچستریونایتد در مسابقات افتتاحیه لیگ جزیره به عدد ۲۲ رسید و پس از این تیم چلسی با ۲۰ برد و سپس دو تیم لیورپول و آرسنال با ۱۸ برد در رده های بعدی این فهرست قرار دارند.

نکته جالب توجه دیگر این است که در آگوست ۲۰۰۶ رود فن نیستلروی در اولین بازی خود با پیراهن منچستریونایتد در مقابل فولام در اولدترافورد گلزنی کرد و حالا پس از ۱۸ سال و در آگوست ۲۰۲۴ جاشوا زیرکزی در اولین بازی منچستریونایتد مقابل فولام در اولدترافورد گلزنی کرده و هردو این بازیکنان نیز هلندی هستند. رود فن نیستلروی که اکنون یکی از مربیان شیاطین سرخ به شمار می‌رود پیشنهاد کار مدیریتی در باشگاه برنلی را رد کرد و به تیم سابق خود پیوست و به نظر می رسد کمک شایانی نیز به اریک تن هاگ در فصل جاری خواهد کرد.

۱۰۰۹