شروع محکم کمپانی در بایرن مونیخ

شروع محکم کمپانی در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ به لطف درخشش توماس مولر موفق شد با نتیجه سه بر صفر اولم را شکست دهد و راهی دور بعدی دی اف بی پوکال شود.

به گزارش فوتبالی، مسابقات جام حذفی آلمان جمعه شب با برگزاری 4 دیدار آغاز شد که در مهم ترین دیدار، بایرن مونیخ در ورزشگاه دونااشتادیون مهمان اولم بود. باشگاه اولم در بوندس لیگا 2 حضور دارد و در این بازی، وینسنت کمپانی سرمربی جدید باواریایی ها تقریباً با ترکیب اصلی خود وارد میدان شد و توماس مولر را جانشین ستاره انگلیسی در نوک پیکان خط حمله کرد.

در نیمه اول اف سی هالیوود شروع خوبی داشت و در دقیقه 12، توماس مولر گل اول را برای مهمان به ثمر رساند و 2 دقیقه بعد، مولر توانست خودش و بایرن را دو گله کند تا خیلی سریع خیال هواداران این تیم را راحت کند. تا پایان نیمه اول، بایرن مونیخ فرصت گلزنی بیشتری داشت، اما مهاجمان این تیم فرصت ها را با بی دقتی از دست دادند تا نیمه اول با همان 2 گل مولر، دو بر صفر به سود بایرن به پایان برسد. 

در نیمه دوم هم کنترل توپ و میدان در اختیار بایرن بود و اولم نتوانست کار خاصی انجام دهد و در دقیقه 80، کینگزلی کومان گل سوم و در دقیقه 90+2 هری کین گل چهارم را زد تا بایرن به راحتی راهی مرحله بعدی شود.

4416