بن بست در مذاکرات انتقال دروازه‌بان گرجستانی والنسیا به لیورپول

بن بست در مذاکرات انتقال دروازه‌بان گرجستانی والنسیا به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- روند مذاکرات دو تیم لیورپول و والنسیا برای انتقال دروازه بان گرجستانی به لیگ برتر انگلیس پیشرفتی نداشته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی تلگراف مذاکرات باشگاه لیورپول با والنسیا هیچ پیشرفتی در روزهای اخیر نداشته است زیرا تیم لیورپول قصد پرداخت مبلغ مورد نظر تیم اسپانیایی یعنی بیش از ۳۰ میلیون یورو را ندارد. گئورگی مامارداشویلی مشتاق انتقال به آنفیلد است و مشکلی حتی با دو فصل قرضی حضور در تیم دیگری ندارد و او منتظر لیورپول است و این انتقال اکنون به تیم انگلیسی بستگی دارد.

مامارداشویلی با لیورپول به توافق شخصی رسیده و لیورپول میخواهد پس از جذب او را به صورت قرضی به تیمی در لیگ برتر انگلیس انتقال دهد. والنسیا در ابتدا برای فروش این دروازه‌بان گرجستانی خود ۴۰ میلیون یورو درخواست کرد اما اکنون به نظر میرسد مطالبات خود را کاهش داده است ولی همچنان مبلغی بیش از ۳۰ میلیون یورو درخواست میکند که باعث میشود لیورپول به توافق برای جذب مامارداشویلی نزدیک نشود. مدیر برنامه های مامارداشویلی در روزهای اخیر به والنسیا سفر کرده تا پروسه خروج  این بازیکن ملی پوش گرجستانی را سرعت ببخشد ولی والنسیا برای فروش بازیکن خود حداقل ۳۰ میلیون یورو به صورت تضمین شده می خواهد.

۱۰۰۹