عکس؛ سه خرید رئال مادرید در تابستان 2018

عکس؛ سه خرید رئال مادرید در تابستان 2018

پایگاه خبری فوتبالی - تابستان 2018 یک تابستان عجیب و غریب برای رئال مادرید بود چرا که مادریدی ها در آن تابستان کریستیانو رونالدو را از دست دادند.

به گزارش فوتبالی ، با رفتن کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در تابستان 2018، فشار ها روی مدیران رئال مادرید برای آوردن جانشین او زیاد شد. در آن مقطع، تیبو کورتوا از چلسی به رئال مادرید آمد. وینیسیوس جونیور که از قبل خریدش از تیم فلامینگوی برزیل نهایی شد، به جمع مادریدی ها پیوست و فدریکو والورده هم پس از به پایان رسیدن حضور قرضی اش در دپورتیوو لاکرونیا، به رئال مادرید برگشت و به نوعی ورودی جدید رئال مادرید بود.

در آن مقطع انتقاد های زیادی به پرز وارد شد چرا که او جانشین مناسب برای کریستیانو رونالدو را جذب نکرده بود. وینی جونیور در آن زمان هنوز هیچ اسم و رسمی نداشت. فدریکو والورده هم به هیچ عنوان بازیکن شناخته شده ای نبود. تیبو کورتوا هم یک دروازه بان بود که اصلا پستش ربطی به پست کریستیانو رونالدو نداشت.

در فصل 2018/19 رئال مادرید نتایج خوبی نگرفت اما حالا پس از گذشت چند سال، فدریکو والورده بازیکن شماره 8 رئال مادرید است. وینیسیوس جونیور بازیکن شماره هفت رئال مادرید است و مدعی اصلی توپ طلا است و تیبو کورتوا هم یکی از بهترین دروازه بان های دنیا به حساب می آید. این بازیکن ها در این سال ها دوبار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اند و در این قهرمانی ها از مهره های اصلی مادریدی ها بوده اند.

1470