عکس؛ تشویق بازیکن مدنظر بارسلونا توسط هواداران اتلتیک بیلبائو

عکس؛ تشویق بازیکن مدنظر بارسلونا توسط هواداران اتلتیک بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته اولین بازی در فصل جدید رقابت های لالیگا 2024/25 میان اتلتیک بیلبائو و ختافه برگزار شد و این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، نیکو ویلیامز ستاره اتلتیک بیلبائو پس از درخشش در رقابت های یورو 2024 در ترکیب تیم ملی اسپانیا، حالا آماده است تا به همراه اتلتیک بیلبائو فصل خوبی داشته باشد. او در بازی اتلتیک بیلبائو مقابل ختافه به عنوان یار ثابت درون میدان حضور نداشت بلکه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد.

در حقیقت نیکو ویلیامز در دقیقه 72 بازی بود که به جای الکس برنگوئر وارد میدان شد و به این ترتیب اولین بازی خود را در فصل جدید رقابت های لالیگا انجام داد. لحظه ای که نیکو ویلیامز وارد میدان می شد، به شدت مورد تشویق هواداران اتلتیک بیلبائو قرار گرفت. به نظر می رسد که عملکرد خوب این بازیکن در رقابت های یورو موجب شده است که محبوبیت ویژه ای میان اسپانیایی ها پیدا کند.

از یک سوی دیگر نیکو ویلیامز گفته بود که می خواهد این فصل را هم در اتلتیک بیلبائو بماند و این در حالی است که بارسلونا به دنبال به خدمت گرفتن او است. همین قضیه محبوبیت نیکو ویلیامز را در میان هواداران اتلتیک بیلبائو افزایش داده است.

1470