بیرانوند بدون دغدغه شکایت پرسپولیس، در ترکیب تراکتور

بیرانوند بدون دغدغه شکایت پرسپولیس، در ترکیب تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی بازی نخست تراکتور در لیگ برتر حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور امروز باید اولین بازی خود در لیگ برتر بیست و چهارم را مقابل مس در رفسنجان انجام دهد و در همین راستا اولین ترکیب دراگان اسکوچیچ برای تراکتور دقایقی پیش اعلام شد.

نکته اصلی ترکیب تی‌تی‌ها همان بازیکن شماره یک در خط دروازه یعنی علیرضا بیرانوند است. در حالی که گمانه‌زنی‌ها پیرامون محرومیت بیرو به اوج خود رسیده، این دروازه‌بان بدون نگرانی از شرایط خود در ترکیب اصلی اولین بازی تیم جدیدش قرار گرفته است.

این در حالی است که وکیل پرسپولیس مدعی بود بیرانوند در صورت اینکه محکوم شود و قبل آن برای تراکتور بازی کند، خطر سه بر صفر شدن بازی‌ها این تیم را تهدید می‌کند اما گویا تی‌تی‌ها بابت این قضیه نگرانی ندارند.

جلوی بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی دو مدافع قابل پیش بینی اسکوچیچ هستند و دانیال اسماعیلی فر و محمد نادری هم دو دفاع کناری قرمزها خواهند بود.

ایگور پوستونسکی و ریکاردو آلوز دو هافبک مقابل مدافعین هستند و امیرحسین حسین‌زاده و مهدی ترابی به عنوان بال راست و چپ به میدان خواهند رفت.

نکته قابل توجه، استفاده اسکوچیچ از دو مهاجم نوک در این بازی خارج از خانه است و سرمربی کروات میروسلاو اشترکال و رحمان جعفری را به عنوان دو مهاجم نوک تخصصی در ترکیب قرار داده است.

1997