مس رفسنجان صفر - تراکتور 2| استارت تراکتور اسکوچیچ با توپ پر/ مس نشانی از فصل پیش نداشت

مس رفسنجان صفر - تراکتور 2| استارت تراکتور اسکوچیچ با توپ پر/ مس نشانی از فصل پیش نداشت

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار دو تیم مس رفسنجان و تراکتور با نتیجه 2-0 به سود شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، مس رفسنجان از ساعت 19:15 امروز در ورزشگاه شهدای مس میزبان تراکتور بود.

شاگردان اسکوچیچ موفق شدند با به ثمر رساندن 2 گل، میزبان خود را شکست دهند و 3 امتیاز خارج از خانه را به دست آوردند.

گل‌های تراکتور در این بازی توسط امیرحسین حسین‌زاده (دقیقه 10) و تومیسلاو اشترکالی (دقیقه 28) به ثمر رسید.

هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران

مس رفسنجان - تراکتور

جمعه ۲۶ مرداد ساعت ۱۹:۱۵

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

تیم داوری: محمدرضا تارخ، محمد هاشمی نسب، بهمن عبداللهی، مسعود حقیقی

ترکیب مس رفسنجان

حامد لک، سید مجید نصیری، محمد نژادمهدی، محمدرضا مهدی‌زاده، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدحسین کریم‌زاده (ماهان کاکولاریمی، دقیقه 88)، عرفان شهریاری (میثم رضایی، دقیقه 76) و محمد اکبری‌نسب

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب تراکتور

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر (مهدی شیری، دقیقه 60)، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز (پوریا پورعلی، دقیقه 88)، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده (مهدی هاشم‌نژاد، دقیقه 60)، رحمان جعفری (سیدمهدی حسینی، دقیقه 50) و تومیسلاو اشترکالی (مهدی عبدی، دقیقه 60)

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شرح گل

مس رفسنجان صفر - تراکتور یک (دقیقه 10؛ امیرحسین حسین‌زاده): بازیکنان تراکتور کرنر سمت راست زمین را کوتاه کار کردند و به پشت محوطه جریمه آوردند که پاس در عمق ایگور پوستونسکی را مهدی ترابی با ارسال در عرض و زمینی به مقابل دروازه مس رفسنجان فرستاد تا امیرحسین حسین‌زاده اقدام به شوتزنی کند و توپ پس از برخورد به پای میثم تیموری به تور بچسبد.

گل اول تراکتور به مس رفسنجان

مس رفسنجان صفر - تراکتور 2 (دقیقه 28: تومیسلاو اشترکالی): فرار دانیال اسماعیلی‌فر از جناح راست زمین و ارسال زمینی این بازیکن روی تعلل مدافعان مس به اشترکالی رسید تا این ستاره جدید تراکتور با چرخش و شلیک به زیر طاق دروازه گل دوم تیمش را بزند.

گل دوم تراکتور به مس رفسنجان

کارت زرد

مس رفسنجان: فرشید باقری (دقیقه 34)

تراکتور: امیرحسین حسین‌زاده (دقیقه 21)، دانیال اسماعیلی‌فر (دقیقه 24)، سیدمهدی حسینی (دقیقه 56)

لحظات حساس

دقیقه 4: یک ارسال از جناح راست زمین به محوطه جریمه مس رفسنجان را تومیسلاو اشترکالی قصد داشت با شوت روی پا تبدیل به گل کند که ضربه والی این بازیکن با اختلاف کم از روی دروازه حامد لک به بیرون رفت.

دقیقه 25: موقعیت عالی گلزنی برای مس رفسنجان را کریم زاده از دست داد و نتوانست کار تیمی عالی و ارسال توپ از جناح چپ زمین را از مقابل تیرک دوم تبدیل به گل کند.

دقیقه 41: تراکتور روی حمله سریع نزدیک بود توسط ایگور پوستونسکی به گل برسد که حامد لک با خروج به موقع از دروازه نگذاشت توپ تبدیل به گل شود و گلر مس مقابل حمله تراکتور ایستاد.

دقیقه 44: مهدی ترابی باز هم خطرناک ظاهر شد و این بار پشت محوطه جریمه توپ را به رحمان جعفری رساند که شوت بی‌دقت این بازیکن بی‌حاصل بود.

دقیقه 44: نزدیک بود تراکتور روی توپ ارسالی از جناح راست غافلگیر شود که بیرانوند توپ را به کرنر فرستاد و نگذاشت توپ به دروازه برود.

دقیقه 4+45: رحمان جعفری می‌توانست تراکتور را در آخرین ثانیه نیمه اول به گل سوم برساند، اما پس از فرار 50 متری تا محوطه جریمه مس رفسنجان، نژادمهدی سد راه او شد و نگذاشت شوت این بازیکن به سمت چهارچوب برود.

دقیقه 47: فرار فرشید باقری از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه و شوت زمینی این بازیکن با کمترین اختلاف از کنار تیرک دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 52: حامد لک با خروج به موقع از دروازه نگذاشت حسین‌زاده به توپ برسد و گلزنی کند که در ادامه هم دو بازیکن با یکدیگر برخورد داشتند و مصدوم شدند.

دقیقه 55: ضدحمله سریع مس رفسنجان با نفوذ باقری از سمت چپ محوطه جریمه تبدیل به موقعیت جدی شد که در نهایت یک کرنر به دنبال داشت.

دقیقه 58: فرشید باقری بدشانس بود که مزد بازی خوب خود را نگرفت و ضربه سر او روی توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین به تیرک عمودی دروازه تراکتور اصابت کرد و در ریباند هم ضربه نصیری از مقابل دروازه به بیرون رفت تا دروازه بیرانوند با فرصت‌سوزی عجیب بازیکنان مس باز نشود.

دقیقه 58: حامد لک در دو مرحله موقعیت‌های خطرناک تراکتور را با حمله از سمت چپ زمین و شوت از زاویه بسته دفع کرد و ضربه سر آلوز را در اختیار گرفت.

دقیقه 66: سر توپ و شوت تماشایی پوستونسکی از پشت محوطه جریمه با کمترین فاصله از بالای دروازه مس رفسنجان رد شد.

دقیقه 73: نژادمهدی با تکل عالی در محوطه جریمه خودی اجازه نداد مهدی عبدی از موقعیت گلزنی تراکتور استفاده کند و توپ را به کرنر زد.

دقیقه 90: موقعیت عالی مس رفسنجان از دست رفت و ضربه سر فرشید باقری و در ادامه ضربه سر نژادمهدی را باقری از مقابل دروازه خالی به تیرک عمودی کوبید تا بیرانوند گلی دریافت نکند.

دقیقه 3+90: شوت عجیب و غریب علی‌محمدی از پشت محوطه جریمه با فاصله زیاد از دروازه تراکتور به اوت رفت.

شما می‌توانید خلاصه این دیدار را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی مس رفسنجان 0-2 تراکتور

7474