گاریدو یاد و خاطره ساپینتو را زنده کرد!

گاریدو یاد و خاطره ساپینتو را زنده کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- اولین دیداری که گاریدو بر روی نیمکت پرسپولیس نشست، چندان بی حاشیه نبود. 

به گزارش فوتبالی، دیدار افتتاحیه لیگ برتر بیست و چهارم، با مصاف پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. دیداری که با نتیجه یک - یک به پایان رسید و قرمزپوشان برای نهمین بار لیگ را با تساوی شروع کردند. فارغ از اولین استفاده VAR در دیداری به جز دربی در تاریخ لیگ برتر، این بازی با حاشیه جالبی از سمت سرمربی پرسپولیس همراه بود. 

خون کارلوس گاریدو اسپانیایی، در دقیقه 78 این دیدار، وحید امیری را بیرون کشید و به جای او، یعقوب براجعه بازیکن جوان این تیم را راهی میدان کرد. تعویضی که شمایل ترکیب پرسپولیس را هم عوض کرد و باعث شد ایوب العملود از دفاع راست به دفاع چپ برود و براجعه بازیکن جانشین در دفاع راست باشد. براجعه بازیکن 18 ساله پرسپولیس برای اولین بار در ترکیب این تیم قرار گرفت اما در دقایقی که در زمین بود؛ رضایت گاریدو را به دست نیاورد و حتی در یک صحنه گاریدو به نظر، قصد تنبیه فیزیکی بازیکن جوان را نیز داشت و به او حمله‌ور شد که البته در میانه‌های راه پشیمان شد. صحنه‌ای که تا پیش از این، از ساپینتو پرتغالی، سرمربی سابق استقلال دیده بودیم با این تفاوت که ساپینتو از هفته دوم به سمت رقبا حمله ور شده بود اما گاریدو صحنه جدیدی خلق کرد و از هفته اول قصد هجوم به یار خودی را داشت.  

در پایان بازی هم گاریدو در کنفرانس خبری، عدم رضایت خود از عملکرد بازیکنان تعویضی را اعلام کرد و به نظر می‌رسد بازیکنان تعویضی با نمایش دیشب، کار سختی را در جلب رضایت مرد اسپانیایی در ادامه رقابت‌ها خواهند داشت.

7899