غایب بزرگ منچسترسیتی برای بازی مقابل چلسی

غایب بزرگ منچسترسیتی برای بازی مقابل چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی روز یکشنبه مقابل چلسی اعلام کرد رودری به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا درحالی خبر غیبت هافبک دفاعی تاثیر گذار تیمش را برای بازی مقابل چلسی تایید کرد که سیتیزن‌ها آمار بسیار خوبی در حضور او داشتند و همچنین هافبک اسپانیایی در دو بازی رفت و برگشت با چلسی در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی شده بود.

عملکرد تیم منچسترسیتی در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس بدون حضور رودری ۳ باخت مقابل آرسنال، ولورهمپتون و آستون ویلا بوده و سیتیزن‌ها تنها مقابل لوتون تاون که فصل گذشته به دسته‌ی پایین سقوط کرد توانستند بدون حضور هافبک دفاعی اسپانیایی خود به پیروزی برسند.

همچنین رودری رکورد بی نظیر در شکست ناپذیری با تیم منچسترسیتی داشت که در نهایت با باخت در فینال جام حذفی مقابل رقیب سنتی یعنی منچستریونایتد این نوار شکست ناپذیری شکسته شد.

حالا با وجود مصدومیت رودری و انتقال قرضی کلوین فیلیپس به ایپسویچ تاون، انتظار می‌رود پپ گواردیولا همانند بازی جام خیریه مقابل منچستریونایتد از متئو کواچیچ هافبک کروات خود به عنوان تک هافبک دفاعی مقابل چلسی در استمفوردبریج استفاده کند.

دو تیم چلسی و منچسترسیتی در چارچوب هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

۱۴۲۸