با اعلام فلیک، بمب تابستانی بارسلونا مقابل والنسیا بازی نمی‌کند

با اعلام فلیک، بمب تابستانی بارسلونا مقابل والنسیا بازی نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی بارسلونا اعلام کرد که دنی اولمو، مهمترین خرید تابستانی بارسلونا از نظر بدنی آماده نیست و به همین خاطر در اولین بازی لالیگا مقابل والنسیا بازی نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، فلیک در مورد شروع کار بارسلونا در لالیگا گفت:"  والنسیا خیلی خوب بازی می کند و این چالش جذابی برای تیم من در شروع لالیگاست. انگیزه بالایی برای بازی با والنسیا داریم. می دانیم که به دنبال استفاده از فضاهای خالی در ترکیب ما خواهند بود و دروازه بانشان از عقب بازیسازی می کند.  22-23 بازیکن در لیست تیم ما ثبت می شوند فردا لیست را  اعلام خواهیم کرد. دنی اولمو هنوز آماده بازی کردن نیست هر چند که اسمش در لیست ثبت خواهد شد. خیلی دیر به تیم اضافه شد. همه بازیکنان باید صد در صد آماده باشند تا بازی کنند."

وی در مورد شرایط سایر بازیکنانش نظیر یامال که پدرش اخیرا چاقو خورده، صحبت کرد:" لامین می تواند بازی کند. پدری بازیکن خاصی است و دوست دارم هر چه زودتر بازی کند. می تواند گزینه ای برای نیمه دوم باشد.  در مورد شرایط مصدومیت دی یونگ و فاتی خوشبین هستم اما فکر نمی کنم که به زودی برگردند. بازیکنان دیگری را داریم. در مسیر خوبی قرار دارند و خوب کار می کنند. بازیکنان باکیفیتی هستند.  از بازیکنانی که دارم، راضی هستم. باشگاه تلاش خود را می کند و از شرایط تیم راضی هستم و وقتی که مصدومان برگردند، قدرتمند تر خواهیم شد. باید از گاوی مراقبت کنیم چون باید ده، پانزده سال دیگر بازی کند. کادر فنی روی او کار می کند و به تیمی که داریم، افتخار می کنیم و باید با آرامش حرکت کنیم."

4125