دو مغضوب یحیی در نساجی در پی انتقام!

دو مغضوب یحیی در نساجی در پی انتقام!

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکنی که یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس کنار گذاشت، امشب این شانس را دارند که مقابل این مربی و تیمش قرار بگیرند.

به گزارش فوتبالی، یکی از دیدارهای امشب لیگ برتر بین نساجی و فولاد برگزار خواهد شد. دیداری که اولین بازی یحیی گل‌محمدی پس از جدایی از پرسپولیس است و این سرمربی باید در تیمی جدید به چالش سرمربیگری خود ادامه دهد.

جدا از بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر، یکی از نکاتی که می‌تواند بازی امشب را جذاب کند، انگیزه دو بازیکن نساجی برای درخشش جلوی تیم سرمربی سابقشان است.

 دو بازیکنی که خاطره خوبی از یحیی گل‌محمدی در اواخر حضورشان در پرسپولیس ندارند و با نظر این سرمربی، مازاد اعلام شده و مجبور به ترک پرسپولیس شدند.

سیامک نعمتی و حامد پاکدل که با جدایی از جمع تراکتور و پیکان راهی نساجی شده‌اند تا جدیدترین شاگردان ساکت الهامی در این تیم باشند. دو بازیکنی که در پرسپولیس با غضب گل‌محمدی مواجه شدند و باید دید در صورتی که امشب به میدان بروند، چه نمایشی مقابل یحیی و تیمش خواهند داشت.

جالب اینکه مقصد هر دو بازیکن پس از ترک پرسپولیس، تراکتور بود؛ با این تفاوت که پاکدل در اولین رویارویی با یحیی پس از جدایی از پرسپولیس به سمت این سرمربی رفت و با وی خوش و بش کرد اما به نظر می‌رسد که نعمتی بابت اتفاقات رخ داده از سرمربی سابق خود ناراحت بود.

1997