هوای تازه، هوس برد؛ اسکوچیچ طلسم تراکتور را بشکن!

هوای تازه، هوس برد؛ اسکوچیچ طلسم تراکتور را بشکن!

پایگاه خبری فوتبالی - هیچ کدام از سرمربیان خارجی تراکتور نتوانسته‌اند با برد کارشان را در این تیم آغاز کنند و دراگان اسکوچیچ با چند طلسم در اولین بازی خود با تراکتور رو به رو خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بیست‌ و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شده و تراکتور باید در نخستین مسابقه فصل خود در رفسنجان به مصاف مس این شهر برود. مسابقه‌ای حساس در ابتدای فصل که برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

اما نگاهی به ۱۶ بازی نخست تراکتور در ادوار لیگ برتر نشان می‌دهد که این تیم به هیچ‌وجه استارت خوبی در شروع مسابقات نداشته است. تی‌تی‌ها صرفاً در آغاز لیگ چهاردهم تحت هدایت رسول خطیبی توانستند با نتیجه دو بر یک فولاد را در تبریز شکست دهند و جز این مسابقه، هیچ‌گاه در اولین بازی‌های فصل برنده نبوده‌اند.

هشت باخت، هفت تساوی و تنها یک برد حاصل کار تی‌تی‌ها در ۱۶ بازی نخست خود در ادوار لیگ برتر بوده است. در این شانزده مسابقه قرمزها ۱۰ بار میهمان و ۶ بار میزبان بوده‌اند که با آغاز فصل جدید برای یازدهمین بار لیگ را در خانه حریفان استارت خواهند زد.

آمار تراکتور در شروع لیگ برتر در خانه رقبا تعریفی ندارد. قرمزهای شهر تبریز، در ۱۰ مسابقه هفته‌های اول ادوار لیگ برتر که میهمان بوده‌اند، ۷ بار شکست خورده و سه بار به نتیجه تساوی دست یافته‌اند. آماری که درصد پیروزی در آن صفر است و دراگان اسکوچیچ چالش ویژه‌ای را ابتدای فصل تجربه خواهد کرد.

دیگر طلسم تراکتور اینکه این تیم فقط یک بار موفق به برد مس در رفسنجان شده که چیزی حدود ۴ سال از آن زمان می‌گذرد و البته اینکه تی‌تی‌ها هرگز تیمی که تحت هدایت محرم نویدکیا بوده را نتوانسته‌اند شکست دهند.

باید منتظر ماند و دید شروع کار تراکتور اسکوچیچ چگونه خواهد بود و آیا این سرمربی خواهد توانست با طلسم شکنی در رفسنجان، دومین سرمربی تراکتور بعد از رسول خطیبی باشد که با برد فصلی پرماجرا را آغاز خواهد کرد یا نه؟ بردی که به دست آوردن آن مقابل مس رفسنجان و پیش از بازی با پرسپولیس می‌تواند برای پرشورها بسیار لذت‌بخش باشد.

1997