گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا؛ راحت‌الحلقوم!

گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا؛ راحت‌الحلقوم!

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور در گروه نسبتاً راحتی در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا یا همان مسابقات سطح دو آسیا امروز صبح در کوالالامپور مالزی برگزار شد و دو تیم ایرانی تراکتور و سپاهان حریفان خود در این مسابقات را شناختند.

تراکتور اما در این قرعه کشی از اقبال خوبی برخوردار بود و به نوعی با بهترین تیم‌های ممکن از هر سید قرار گرفت و گروه چندان سختی را برای صعود حتی به عنوان تیم اول نخواهد داشت.

الوکره؛ عبدالکریم حسن به تبریز می‌آید

قرعه تراکتور از تیم های سید اول الوکره قطر بود تا بهترین سرگروه نصیب تراکتور شود. تیمی که در رده چهارم لیگ ستارگان فصل گذشته قرار گرفته بود. البته الوکره بازیکنان خارجی گران‌قیمتی هم در اختیار دارد اما شاید نکته جالب بازگشت عبدالکریم حسن مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس به ایران برای بازی با تراکتور باشد.

موهان باگان؛ رویارویی با قهرمان هندوستان

قرعه تی‌تی‌ها از سید سوم، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هند، موهان باگان است. تیمی از شهر کلکته هندوستان که همانند الوکره سرمربی اسپانیایی دارد و البته به نظر نمی‌رسد این تیم خطر چندانی برای نماینده ایران داشته باشد.

روشن تاجیکستان؛ ارزان‌تر از ریکی آلوز!

روشن تاجیکستان تیمی که فصل گذشته در رده پنجم لیگ کشورش قرار گرفت اما به واسطه قهرمانی در جام حذفی به مسابقات سطح دو آسیایی آمد. نکته جالب درباره این تیم ارزش ۱/۴۸ میلیون یورویی آن‌هاست تا مجموع تیم روشن از ریکاردو آلوز ارزان‌تر باشد! روشن در شهری با فاصله ۲۰۰ کیلومتری از دوشنبه پایتخت تاجیکستان قرار دارد.

1997