شماره پیراهن احتمالی اسطوره دورتموند در تیم آمریکایی

شماره پیراهن احتمالی اسطوره دورتموند در تیم آمریکایی

پایگاه خبری فوتبالی - لس آنجلس گالکسی رسما از خرید مارکو رویس رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، اسطوره دورتموند با اتمام قراردادش با دورتموند به صورت رایگان به لس آنجلس گالکسی ملحق شد. رویس قراردادی دو سال و نیمه را با باشگاه آمریکایی امضا کرد و تا پایان سال 2026 در این تیم حضور خواهد داشت. 

رویس 35 ساله امید زیادی دارد تا به گالکسی برای ششمین قهرمانی خود در لیگ آمریکا کمک کند.  رویس در دوازده سال اخیر در دورتموند حضور داشت و به یکی از اسطوره های این تیم تبدیل شد. 

یکی از سوالات این است که رویس در لس آنجلس گالکسی چه شماره ای را به تن می کند. او در دوران حضورش در دورتموند شماره یازده را به تن می کرد  و در تیم ملی آلمان نیز سه سال با شماره 21 بازی کرد و بین سالهای 2014 تا 2021 شماره یازده را پوشید.  

بر خلاف میل رویس در حال حاضر شماره یازده در لس آنجلس گالکسی خالی نیست و این شماره در اختیار گابریل پک است که یکی از بازیکنان مهم این تیم به شمار می رود.  شماره هایی نظیر 16 ، 17 و 18 خالی هستند. از سویی شماره 23 از زمان جدایی بکام خالی است و شاید مدیران لس آنجلس گالکسی تصمیم بگیرند که این شماره را به رویس بدهند چرا که شاید سرشناس ترین خریدشان از زمان بکام باشد. البته ممکن است که رویس به احترام باشگاه دوران نوجوانی خود یعنی روت وایس آلن شماره 47 را بپوشد. شماره های دیگری نظیر 6 ، 12 ، 13 ، 26 ، 29 و 30 هم خالی هستند که شماره های جالبی برای رویس به شمار نمی روند.

4125