اولین مصاحبه پدر یامال پس از چاقو خوردن در شهر ماتارو

اولین مصاحبه پدر یامال پس از چاقو خوردن در شهر ماتارو

پایگاه خبری فوتبالی - مونیر نصراوی پدر لامین یامال در گفتگویی در مورد چاقو خوردنش در یک پارکینگ در منطقه ماتارو صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، پدر یامال ، چهارشنبه شب مورد حمله ضاربان قرار گرفت و بلافاصله به بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان منتقل شد. البته در حال حاضر شرایط او بهتر است و گفتگویی با برنامه تلویزیونی ال چرینگیتو داشته است. نصراوی در گفتگوی تلفنی با برنامه ال چیرینگیتو گفت:" خدا را شکر، به بخش بیماران عادی منتقل شده ام و شرایطم بهتر است. از همه ممنون هستم. به صلاح همه است که ارامش داشته باشیم. این به صلاح خودم و خانواده ام است و باید آرام تر باشم. گزینه دیگری در حال حاضر وجود ندارد. باید اجازه بدهیم که سازمان های قضایی کار خود را انجام بدهند و قطعا عدالت برقرار می شود. همین مهم است.  خهداوند خیلی بزرگ است و همه چیز حل خواهد شد. بین مرگ و زندگی بودم و قطعا در آن زمان  مثل هر انسان دیگری ترسیده بودم. نمی دانم چه زمانی از بیمارستان مرخص می شوم. امیدوارم که هر چه زودتر این اتفاق رخ بدهد. متشکر هستم که دوباره می توانم صحبت کنم. امسال بارسا تیم بزرگی دارد و می توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم." 

نصراوی جزییاتی را در مورد دلایل درگیری فیزیکی خود با ضاربان فاش نکرده است. تا کنون چهار نفر به علت حمله به پدر یامال بازداشت شده اند.

4125