روند متوسط مربیان خارجی در پرسپولیس؛ گاریدو هم خوب شروع نکرد

روند متوسط مربیان خارجی در پرسپولیس؛ گاریدو هم خوب شروع نکرد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسپانیایی در اولین حضور خودش روی نیمکت پرسپولیس نتوانست برنده شود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که در اولین بازی فصل خود در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف ذوب آهن رفت نتوانست این تیم را شکست بدهد و به کسب تساوی یک - یک رضایت داد. 

قرمزهای تهرانی در شرایطی روز گذشته در برابر گاندوهای اصفهانی متوقف شدند که خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای اولین بار روی نیمکت این تیم نشسته بود و در نهایت نتوانست در پایان مسابقه جشن پیروزی بگیرد. 

پیش از گاریدو، 10 سرمربی خارجی دیگر فرصت نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر را پیدا کرده بودند که آن‌ها هم در اولین بازی خود در این مسابقات نتوانسته بودند نتایج خوبی را کسب کنند. از میان این 8 سرمربی تنها وینگو بگوویج، مانوئل ژوزه و گابریل کالدرون موفق شده بودند اولین گام لیگ برتری خود را محکم بردارند.

نکته قابل تامل این است که راینر زوبل، مصطفی دنیزلی، برانکو ایوانکوویچ و اوسمار ویرا در اولین بازی خود بر روی نیمکت پرسپولیس در لیگ برتر شکست خورده بودند! 

حالا گاریدو بعد از آری هان، زلاتکو کرانچار و نلو وینگادا به چهارمین سرمربی خارجی تاریخ پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر بدل شده که در اولین مسابقه خود به عنوان سرمربی پرسپولیس به نتیجه مساوی رسیده است.

9098