اولین اعتراض لیگ؛ شکایت گل‌گهری‌ها از وضعیت چمن ورزشگاه سیروس قایقران

اولین اعتراض لیگ؛ شکایت گل‌گهری‌ها از وضعیت چمن ورزشگاه سیروس قایقران

پايگاه خبری فوتبالی- باشگاه گل‌گهر پس از شکست مقابل ملوان بندرانزلی در هفته نخست فصل 24 لیگ برتر به وضعیت چمن ورزشگاه سیروس قایقران معترض شد.

به گزارش فوتبالی، هفته نخست فصل بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با سه دیدار پیگیری شد و در یکی از دیدارها ملوان بندرانزلی میزبان گل‌گهر سیرجان بود. این دیدار با تک گل امید نورافکن به سود یاران مازیار زارع به پایان رسید. موردی که در خصوص این بازی وجود دارد، این است که باشگاه گل‌گهر با انتشار چند تصویر از چمن ورزشگاه سیروس قایقران به وضعیت آن معترض شد تا اولین اعتراض را در فصل جدید لیگ برتر داشته باشند.

در پی اعتراض سيرجانی‌ها به وضعیت چمن ورزشگاه باید به این نکته اشاره کرد که تا همین چند روز پیش میزبانی ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران قطعی نبود و آنها ورزشگاه سردار آزادگان قزوین را به عنوان گزینه دوم میزبانی خود معرفی کرده بود و از آنجا که دیدار فردای استقلال و شمس آذر در این ورزشگاه برگزار می‌شود، عملا میزبانی ملوان از گل‌گهر در قزوین امکان‌پذیر نبود. 

رامبد رشیدی‌راد مديرعامل ملوان، درباره وضعیت ورزشگاه سیروس قایقران هم چند روز پیش گفته بود که"جایگاه تماشاگران، ورود و خروج اتوبوس، چمن و نور ورزشگاه اشکالاتی است که داوود رفعتی رئیس کارگروه ستاد استاندارسازی گرفته است. قسمت عمده‌ای از جایگاه تماشاگران ایرادش بر طرف شده و ما در حال بر طرف کردن باقی مشکلات ورزشگاه سیروس قایقران هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مجوز میزبانی را از ستاد استاندارسازی ورزشگاه‌ها دریافت کنیم. یکی دیگر از ایرادات استادیوم انزلی چمن آن بود که فکر نمی‌کنم چمن ورزشگاه سن سیروس از چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان بدتر باشد ولی باز هم در تلاش هستیم تا آن را به شرایط مطلوب برسانیم."

حال با این اعتراض گل‌گهر به وضعیت چمن ورزشگاه سیروس قایقران باید دید که چگونه مجوز برگزاری بازی در این ورزشگاه صادر شده و آیا ملوان در ادامه می‌تواند از حریفان خود در این زمین میزبانی کند یا خیر.

1999