نورافکن: خوشحالم در ملوان بازی می‌کنم/ استقلال تیمی بزرگ و ریشه‌دار است

نورافکن: خوشحالم در ملوان بازی می‌کنم/ استقلال تیمی بزرگ و ریشه‌دار است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم ملوان گفت: ورزشگاه سیروس قایقران با این نوع تعصب و تشویق باعث هیجان بازیکنان می‌شود و صادقانه می‌گویم، خوشحالم که در این تیم بازی می‌کنم.

به گزارش فوتبالی، امید نورافکن بازیکن تیم ملوان درباره بازی آینده این تیم در هفته دوم مقابل استقلال تهران گفت: بازی ما بیرون از خانه است و بازی سنگینی است. استقلال یک تیم بزرگ و ریشه دار است. بازی های سختی را پیش رو داریم ولی تا دقیقه آخر سختکوش تلاش می‌کنیم. مطمئن باشید من و هم تیمی هایم تا دقیقه آخر تمرکز و تلاشمان را می گذاریم تا حریفان مقابل ما بازی سختی را تجربه کنند.

نورافکن درباره جو ورزشگاه سن سیروس افزود: من در ورزشگاه هایی که استقلال و سپاهان به میدان رفتند، بودم و بازی با جو و تماشاگران زیاد را تجربه کردم اما این ورزشگاه با این نوع تعصب و تشویق باعث هیجان بازیکنان می شود و صادقانه می گویم که خوشحالم که در این تیم بازی میکنم. همه از من و تک تک هم تیمی هایم انتظار دارند که بهترین خودمان باشیم و من مطمئنم در ادامه مسیر یکی از بهترین فصل های ملوان را رقم می زنیم.

بازیکن ملوان ادامه داد: می‌دانستم وقتی به ملوان می آیم بار دوبرابر نسبت به تیم های دیگر روی دوشم خواهد بود. هدفم این است که بهترین عملکردم را داشته باشم. من هرجا بودم اولین نفر به تمرین می آمدم و آخرین نفر می رفتم و بعد از این هم همین است. می دانم مردم انزلی و هواداران ملوان از ما انتظار دارند و ما هفته های بعدی باید عملکرد بهتری از خودمان نشان دهیم.

7474