امتیازی که پرید؛ مثلث برمودای اراک

امتیازی که پرید؛ مثلث برمودای اراک

پایگاه خبری فوتبالی- مجید علیاری قبل از دقیقه یک به پرسپولیسی‌ها یادآوری کرد که ورزشگاه بدی را برای میزبانی از ذوب‌آهن اصفهان انتخاب کرده‌اند!

به گزارش فوتبالی، بعد از این که پرسپولیس 2 امتیاز بازی اول را از دست داد فارغ از مسائل فنی و درون زمین احتمالا باید از مسئولان این تیم پرسید چرا اراک را برای برگزاری بازی انتخاب کردند!

 به نظر می‌رسد که مدیران پرسپولیس خیلی به طلسم و بدیمنی ورزشگاه اراک اعتقاد ندارند و به همین دلیل با پای خود به زمینی رفتند که کمتر پیش آمده از آن برنده بیرون بیایند. 

 البته در دیداری که پرسپولیسی‌ها قبل از این که متوجه شروع لیگ بیست و پنجم شوند دروازه خود را باز شده دیدند احتمالا تساوی نتیجه خیلی بدی هم نخواهد بود و آنها راضی خواهند بود که در اولین بازی با ترکیب و سرمربی جدید و جاخالی‌هایی که داشتند یک امتیاز را سوغات به تهران آوردند. شاید آنهایی که بیش از بقیه به طلسم اعتقاد دارند به پرسپولیس و درویش پیشنهاد بدهند که بازی‌های خانگی بعدی را در ورزشگاه دیگری برگزار کنند!

حتما به خاطر دارید که پرسپولیس فصل گذشته و در ورزشگاه امام خمینی(ره)، هم در لیگ از آلومینیوم شکست خورد هم در جام حذفی و کلا این ورزشگاه برایش چندان خوش‌یمن نیست.

4326