گربه سیاه جدید؛ علیاری بازهم به پرسپولیس گل زد! (ویدیو)

گربه سیاه جدید؛ علیاری بازهم به پرسپولیس گل زد! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- مجید علیاری موفق شد برای دومین بار در دوران حرفه‌ای خود دروازه پرسپولیس را باز کند. 

به گزارش فوتبالی، مجید علیاری که سابقه بازی برای تیم‌های پارس جنوبی، سایپا، مس رفسنجان، فولاد و ذوب آهن را در کارنامه دارد با گلی که موفق شد در ثانیه 43 به پرسپولیس بزند نامش را به عنوان اولین گلزن لیگ بیست و چهارم به ثبت رساند. 

جدا از اینکه علیاری موفق شد یکی از زودهنگام‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر را به ثمر برساند برای دومین مرتبه در دوران حرفه‌ای خود توانست قفل دروازه پرسپولیس را بشکند و نشان بدهد که تا حدودی راه رسیدن به قفس توری قرمزها را می‌شناسد.

https://footballi.net/video/896180/share

علیاری در مقطعی که پیراهن مس رفسنجان را بر تن می‌کرد در جریان مصاف تیمش با پرسپولیس در لیگ بیست و یکم که با برتری 3 بر یک قرمزها در ورزشگاه آزادی به پایان رسید زننده تنها گل نارنجی‌پوشان رفسنجانی بود. 

علیاری دو فصل قبل و در حالی که در عضویت تیم فولاد بود از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و تقریبا یک سال خانه‌نشین شد. بعد از آن مصدومیت او ترجیح داد که به ذوب آهن برود و دوباره شاگرد محمد ربیعی شود. این وینگر 29 ساله که متولد شهرستان رباط کریم است در فصل گذشته هم موفق شده بود دروازه استقلال را باز کند و این یعنی، او در 100 روز گذشته توانسته به سرخابی‌های پایتخت گل بزند که این اتفاق برای هر بازیکنی رخ نمی‌دهد.

9098