الکسیس گوئندوز، نامطمئن در بازی اول؛ ورق برای مرد الجزایری برمی‌گردد؟

الکسیس گوئندوز، نامطمئن در بازی اول؛ ورق برای مرد الجزایری برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس و ذوب‌آهن در اولین دیدار لیگ بیست‌وچهارم به تساوی یک - یک رضایت دادند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در چارچوب هفته اول لیگ بیست‌وچهارم برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و با نتیجه یک - یک متوقف شد.

الکسیس گوئندوز در این بازی، دروازه‌بان پرسپولیس بود تا پس از دو فصل، بار دیگر خبری از علیرضا بیرانوند درون چارچوب دروازه قرمزهای پایتخت نباشد.

پیش از بازی با ذوب‌آهن، اخبار ضد و نقیضی در مورد گندوز به گوش می‌رسید؛ بسیاری بر این عقیده بودند که گوئندوز روی خروج‌ها نامطمئن است و همچنین اکثر ضربات از راه دور را به‌شکل دوضرب مهار می‌کند اما خب صرفا در این موضوع نمی‌شد به شایعات اعتماد کرد و برای همین اکثر اهالی فوتبال تا شروع لیگ برتر صبر کردند.

در بازی با ذوب‌آهن اما مشخص شد الکسیس واقعا روی خروج‌ها ضعف دارد. گل اول گاندوها درحالی به‌ثمر رسید که گوئندوز با یک خروج مطمئن یا حتی ایستادن درون دروازه می‌توانست از گل خوردن پرسپولیس جلوگیری کند اما ناهماهنگی او با خط دفاعی باعث شد مجید علیاری خیلی زود قفل دروازه قرمزهای پایتخت را بگشاید.

پرسپولیسی‌ها امید داشتند از الکسیس گوئندوز عملکرد بهتری را در بازی اول مشاهده کنند اما به هر روی این دروازه‌بان الجزایری نتوانست در اولین گام کلین‌شیت کند. باید منتظر ماند و دید در ادامه فصل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آیا گوئندوز می‌تواند خود را به هواداران ثابت کند یا خیر.

۵۷۹۳